Onbekende vlieg, liefhebber van een trui? josenagnes Geplaatst op 03-07-2017 om 14:14 Deel op Facebook Deel op Twitter Deze vlieg zat op mijn nieuwe trui en liet zich niet verjagen. Met een lange tong "likte" hij steeds aan de trui.Wat is dit voor een vlieg en waarom likt hij aan een trui?
jeanette Geplaatst op 06-07-2017 om 16:37 Dankjewel, dat is duidelijker. Als ik naar het vlekkenpatroon in de ogen kijk vermoed ik dat het een Stipgoudoogdaas Chrysops viduatus is.
jeanette Geplaatst op 03-07-2017 om 14:29 Vergeten: dazen zijn bloedzuigende insecten. Vermoedelijk probeerde hij door de trui heen je te steken om zo bloed te zuigen.
jeanette Geplaatst op 03-07-2017 om 14:27 Een van de Goudoogdazen..kun je hem op de foto even uitsnijden en dan hier nog weer plaatsen?Mooie trui trouwens.....
Log in om te reageren
InloggenNog geen account? Registreer je nu
Reacties (5)
dank
Dankjewel, dat is duidelijker. Als ik naar het vlekkenpatroon in de ogen kijk vermoed ik dat het een Stipgoudoogdaas Chrysops viduatus is.
Alvast dank. Dit is een verdere vergroting
Vergeten: dazen zijn bloedzuigende insecten. Vermoedelijk probeerde hij door de trui heen je te steken om zo bloed te zuigen.
Een van de Goudoogdazen..kun je hem op de foto even uitsnijden en dan hier nog weer plaatsen?
Mooie trui trouwens.....