Bij waarneming . nl is het al niet anders, ben ik eindelijk ingelogd.
wil ik een foto uploaden, dan moet ik hem weer verwijderen.
Als je rups opgeeft, krijg je een lijst met rupsnamen, dan moet je er een aanklikken, ja als ik dat wist hoefde ik er niet naar te vragen.
Een foto opsturen en dan vragen welke soort het is kan dus niet.
Waardeloos!
gr. Hanneke
jeanette
O, dat wist ik niet...
Maar de tweede foto is wel beter; het is hoogstwaartschijnlijk de rups van een Epirrita spec.
Die zijn nogal klein en kunnen er heel verschillend uitzien.
Hannitsko
Je kunt absoluut niet vragen wat voor rups dit is bij de vlinderstichting, je kunt geen foto opsturen en ze laten alleen maar vlinders zien, en dan kun je er een klikken, Ja dat weet ik dus juist niet.
Hannitsko
Het bloemetje van de vogelkers is nog geen cm.
Dus een heel klein rupsje, hier nog wat van de achterkant te zien.
gr. Hanneke
jeanette
Heb je nog foto´s waar het hele rupsje op te zien is, Hanneke, en hoe groot ongeveer?
Misschien van een van de vele soorten Dwergspanners?Eventueel even navragen bij de Vlinderstichting.
Log in om te reageren
InloggenNog geen account? Registreer je nu
Reacties (14)
Jeanette dank je wel voor je antwoord.
Bij waarneming . nl is het al niet anders, ben ik eindelijk ingelogd.
wil ik een foto uploaden, dan moet ik hem weer verwijderen.
Als je rups opgeeft, krijg je een lijst met rupsnamen, dan moet je er een aanklikken, ja als ik dat wist hoefde ik er niet naar te vragen.
Een foto opsturen en dan vragen welke soort het is kan dus niet.
Waardeloos!
gr. Hanneke
O, dat wist ik niet...
Maar de tweede foto is wel beter; het is hoogstwaartschijnlijk de rups van een Epirrita spec.
Die zijn nogal klein en kunnen er heel verschillend uitzien.
Je kunt absoluut niet vragen wat voor rups dit is bij de vlinderstichting, je kunt geen foto opsturen en ze laten alleen maar vlinders zien, en dan kun je er een klikken, Ja dat weet ik dus juist niet.
Het bloemetje van de vogelkers is nog geen cm.
Dus een heel klein rupsje, hier nog wat van de achterkant te zien.
gr. Hanneke
Heb je nog foto´s waar het hele rupsje op te zien is, Hanneke, en hoe groot ongeveer?
Misschien van een van de vele soorten Dwergspanners?Eventueel even navragen bij de Vlinderstichting.