Op het raam meeney Geplaatst op 30-04-2024 om 10:08 Deel op Facebook Deel op Twitter Gisterenavond zat dit, nogal prehistorisch uitziend, beestje op het raam.Geen idee wat het is maar zou het graag willen weten.Alvast dank en vriendelijke groet, Natan
jeanette Geplaatst op 02-05-2024 om 09:13 Fijn dat je die foto nog hebt kunnen maken. Natan.,Misschien is het een Gevlekte aardsnuitkever (Liophloeus tessulatus).
meeney Geplaatst op 01-05-2024 om 09:31 Dank u wel, ik heb 1 foto van de bovenkant (vergroot) maar niet erg duidelijk, het was al laat.Maar misschien herkent u dit beestje toch.Dank en groetjes, Natan
jeanette Geplaatst op 30-04-2024 om 15:24 Het is een van de vele soorten Snuitkevers (Curculionidae) Natan, maar zonder foto van de bovenkant en de grootte kan ik er geen naam aan geven.Misschien kom je hem in de tuin nog tegen voor een foto van de bovenkant.
Log in om te reageren
InloggenNog geen account? Registreer je nu
Reacties (4)
Hartelijk dank - groetjes Natan
Fijn dat je die foto nog hebt kunnen maken. Natan.,
Misschien is het een Gevlekte aardsnuitkever (Liophloeus tessulatus).
Dank u wel, ik heb 1 foto van de bovenkant (vergroot) maar niet erg duidelijk, het was al laat.
Maar misschien herkent u dit beestje toch.
Dank en groetjes, Natan
Het is een van de vele soorten Snuitkevers (Curculionidae) Natan, maar zonder foto van de bovenkant en de grootte kan ik er geen naam aan geven.
Misschien kom je hem in de tuin nog tegen voor een foto van de bovenkant.