Opstapeling foto's
Als ik foto's wil bekijken staan ze al snel helemaal over elkaar heen.
Bij de nieuw geplaatste foto's op de site gaat dit- als ik even wacht- vanzelf telkens wel verder, maar bij m'n eigen foto's stagneert het volkomen.
Ik kan ze wel opladen, maar de foto's zijn niet te zien (zie bijgevoegde foto).
'k Heb dit al eens aangekaart bij de redactie, maar het is nog steeds hetzelfde.
Zijn er meer mensen die hier last van hebben? en nog beter: heeft iemand hier een oplossing voor? ik gebruik een pc.
Bij de nieuw geplaatste foto's op de site gaat dit- als ik even wacht- vanzelf telkens wel verder, maar bij m'n eigen foto's stagneert het volkomen.
Ik kan ze wel opladen, maar de foto's zijn niet te zien (zie bijgevoegde foto).
'k Heb dit al eens aangekaart bij de redactie, maar het is nog steeds hetzelfde.
Zijn er meer mensen die hier last van hebben? en nog beter: heeft iemand hier een oplossing voor? ik gebruik een pc.
Log in om te reageren
InloggenNog geen account? Registreer je nu
Reacties (6)
Ik zie de opstapeling van de foto's ook weleens als ik onderweg op mijn tablet kijk, dan is de verbinding meestal niet zo goed.
Wie weet is dit het probleem....
Gr.Femmy
Terug via het aantal pagina's heeft geen zin, want door de opeenstapeling is dit niet te volgen.
Het kan net zo goed om vier foto's gaan dan om acht zeg maar en als ik een foto aanklik dan schiet het weer terug naar het begin.
Ik kan trouwens de categorieen bij de foto's ook niet zien (bij het forum wel, maar dan werkt het opladen niet) ik kan het wel zo instellen dat ik de categorieen bij de foto's wel zie, maar dan zijn de foto's veel kleiner en dat is niet leuk om te bekijken.
'k Zie alle items dus aan de linkerzijkant, volgens de redactie/webmaster ligt dat aan mijn computer.
Wat de reden van de opeenstapeling van de foto's is weet ik niet.
Ik stop met zoeken, op deze manier is het niet te doen.
Wellicht werkt het over een tijdje wel gewoon, geduld dus maar...
Heb het ook geprobeerd maar op mijn laptop geen probleem.
Wel geweest maar is over sinds er zoveel geklaagd werd.
Evengoed kom ik er nog niet toe weer foto's te plaatsen.
Heb erg weinig energie en kijk daarom af en toe op de site.
Las je reactie en heb dit op Forum teruggevonden.
Ook op titel zoeken kan ws niet meer en lukte mij tenminste ook niet.
Zodoende maar een kopie van jouw foto gemaakt met een link naar de pagina waar hij staat.
Hoop dat dit helpt mijn reactie terug te vinden.;))
Overigens een prachtfoto, zoals al je andere.
Lgr. Helga
Ik kan wel rechtstreeks van de foto's naar het forum, maar andersom dus niet.
Je gaat op een gegeven moment ook wennen aan dat soort mankementen, al blijft het behelpen.
Ik heb wel het idee dat er de laatste tijd weer vaker staat dat de pagina niet gevonden is, maar ik vind die opeenstapeling van foto's wel erg vervelend.
Sorry, gr Jeanet
Ik moest gisteren wel na het uploaden van iedere foto, helemaal uit het scherm en opnieuw beginnen, ieder kwam de pagine niet gevonden.
Die pagina komt ook vaak als je wisselt tussen forum en foto, of foto en forum. Ik werk met een ipad!