Plant Hannitsko Geplaatst op 02-10-2024 om 00:15 Deel op Facebook Deel op Twitter Is di misschien een banaan in knop?
jeanette Geplaatst op 20-10-2024 om 14:41 O, dag had ik nog niet gezien Hanneke; in ieder geval een plant uit de Gemberfamilie (Hedychium spec.) Mooi dat er nu een naam bij kan.
Hannitsko Geplaatst op 20-10-2024 om 14:31 Jeanette, Inmiddels heb op de foto site het antwoord al gekregen. Het is een gemberlelie. Ik heb hem gezien in de tuin van een landgoed.vr. groet Hanneke
jeanette Geplaatst op 19-10-2024 om 23:12 Hanneke, graag altijd zoveel mogelijk informatie bij een vraag want zonder dat wordt het wel erg lastig.Waar heb je deze plant gefotografeerd? hoe hoog, foto van het hele blad?Geen Banaan, denk eerder aan een soort Hedychium, een plant uit de Gemberfamilie.Kijk maar even hier en hier.
Log in om te reageren
InloggenNog geen account? Registreer je nu
Reacties (3)
O, dag had ik nog niet gezien Hanneke; in ieder geval een plant uit de Gemberfamilie (Hedychium spec.) Mooi dat er nu een naam bij kan.
Jeanette, Inmiddels heb op de foto site het antwoord al gekregen. Het is een gemberlelie. Ik heb hem gezien in de tuin van een landgoed.
vr. groet Hanneke
Hanneke, graag altijd zoveel mogelijk informatie bij een vraag want zonder dat wordt het wel erg lastig.
Waar heb je deze plant gefotografeerd? hoe hoog, foto van het hele blad?
Geen Banaan, denk eerder aan een soort Hedychium, een plant uit de Gemberfamilie.
Kijk maar even hier en hier.