Weet iemand de naam van dit pluizige zwammetje, alsjeblieft? -.- Gevonden 18 nov. '18 - R'dam-Kralingen. -het takje is ong. 1 cm. breed. ..-.- .. Dank, vriendelijke groet.
Blijf op de hoogte
Houd mij per mail op de hoogte van nieuwe reacties op deze vraag.
toegeven .. dit is nog niet eens een scherpe macro .. :-) .... maar behaard was 'tie zeker. Dat kan dan nog steeds een ander oorzwammetje (witte) zijn, begrijp ik .. Ik neem je tekst mee naar m'n "post" . Hopelijk vind je dat goed.
Vriendelijke groet. ..
tjerknawijn
Lijkt me een oorzwammetje. Er bestaat een behaard oorzwammetje (zeer zeldzaam), maar volgens waarneming.nl is microscopisch onderzoek vereist om tot een zekere determinatie te komen. Een waaiertje ziet er anders uit.
Vriendelijke groet,
Tjerk
janjoost
voor een waaiertje (Schizophyllum commune ...Google) lijkt ie me te klein en wit ..
Log in om te reageren
InloggenNog geen account? Registreer je nu
Reacties (5)
"Ik neem je tekst mee.."
Geen enkel probleem!
Vriendelijke groet,
Tjerk
Bedankt Tjerk,
toegeven .. dit is nog niet eens een scherpe macro .. :-) .... maar behaard was 'tie zeker. Dat kan dan nog steeds een ander oorzwammetje (witte) zijn, begrijp ik .. Ik neem je tekst mee naar m'n "post" . Hopelijk vind je dat goed.
Vriendelijke groet. ..
Lijkt me een oorzwammetje. Er bestaat een behaard oorzwammetje (zeer zeldzaam), maar volgens waarneming.nl is microscopisch onderzoek vereist om tot een zekere determinatie te komen. Een waaiertje ziet er anders uit.
Vriendelijke groet,
Tjerk
voor een waaiertje (Schizophyllum commune ...Google) lijkt ie me te klein en wit ..
het pluis is hier ook fijner, dunner ...
nog een plaatje