Tot slot en voor alle duidelijkheid: het is gisteren gebleken uit wat onderzoek en omdat er wat afgebroken was dat het PUR schuim is.
rinus-jan
Deze substantie zit er nu al ruim een maand onveranderd op, er is alleen een gat ingekomen wat ook met een vinger gebeurd kan zijn. Daar is tevens te zien dat het om een schuim gaat. Conclusie, iemand heeft er iets opgespoten, geen slijmzwam.
Het zit ook in een gebied waar veel natuurrondleidingen zijn, een grap is dus niet uigelsloten.
rinus-jan
Het zilveren boomkussen heb ik wel eens gevolgd, als het goed is wordt hij dan chocoladebruin. Dat zou dan het bewijs zijn, echter als ik afbeeldingen google zit dit gele purschuimtype er niet bij.
JoostBak
Lijkt mij zilveren boomkussen (voorheen ook wel boompuist genoemd), een slijmzwam, dus geen zwam/schimmel. Hij is wel erg geel, ik ken hem veel witter.
Log in om te reageren
InloggenNog geen account? Registreer je nu
Reacties (4)
Het zit ook in een gebied waar veel natuurrondleidingen zijn, een grap is dus niet uigelsloten.
Het zilveren boomkussen heb ik wel eens gevolgd, als het goed is wordt hij dan chocoladebruin. Dat zou dan het bewijs zijn, echter als ik afbeeldingen google zit dit gele purschuimtype er niet bij.
Lijkt mij zilveren boomkussen (voorheen ook wel boompuist genoemd), een slijmzwam, dus geen zwam/schimmel. Hij is wel erg geel, ik ken hem veel witter.