Reageren op Foto's met een iPad!
Soms gaat het goed, maar vaker nog niet.
Ik roep Nieuwste fotos op, bekijk fotos en geef reacties, klik op meerdere fotos laden en de volgende groep komt. Geef weer ergens een reactie, klik links boven op vorige pagina, 2 x en verwacht op de plek te komen, waar ik gebleven ben met kijken, maar helaas, ik ben weer bij het begin.
Als je pas 1 pagina bekeken hebt is dat niet zo erg, maar als je al 8 schermen met geladen fotos door bent, is dat wel lastig.
Dit kost heel veel tijd en geduld en dus laat je het soms maar zitten.
Jammer wel, zeker als je een paar dagen niet hebt gekeken.
Wordt hier nog aan gewerkt?
En ook aan het vaak dubbel voorkomen van foto's bij het laden van een volgende pagina.
Gr, Jeanet
Ik roep Nieuwste fotos op, bekijk fotos en geef reacties, klik op meerdere fotos laden en de volgende groep komt. Geef weer ergens een reactie, klik links boven op vorige pagina, 2 x en verwacht op de plek te komen, waar ik gebleven ben met kijken, maar helaas, ik ben weer bij het begin.
Als je pas 1 pagina bekeken hebt is dat niet zo erg, maar als je al 8 schermen met geladen fotos door bent, is dat wel lastig.
Dit kost heel veel tijd en geduld en dus laat je het soms maar zitten.
Jammer wel, zeker als je een paar dagen niet hebt gekeken.
Wordt hier nog aan gewerkt?
En ook aan het vaak dubbel voorkomen van foto's bij het laden van een volgende pagina.
Gr, Jeanet
Log in om te reageren
InloggenNog geen account? Registreer je nu
Reacties (8)
Als je op de plaats van bruinekikker de naam invult van een andere fotograaf kom je op diens "foto-verzameling".
dus bv.:
https://vroegevogels.bnnvara.nl/community/fotos/femmynl
Primitieve oplossing, helemaal eens...
Dit n.a.v. hun reactie op 'zoekfunctie werkt weer niet' (forum).
Bij hunzelf werkt het wel...ik laat het even bij het goede nieuws: volgens de redactie kan er binnenkort weer via de naam van een fotograaf gereageerd worden.
Dat is alvast een hele verbetering! dan de rest nog.
Heb met veel moeite de foto's van bruinekikker kunnen vinden.
https://vroegevogels.bnnvara.nl/community/fotos/bruinekikker
Het is nog steeds niet makkelijk om iemand te vinden tussen alle foto's.
Reageren is nog steeds een hele toer, dan maar niet......tot ziens als de kinderziektes er uit zijn!
@ Jeanet1,
Ik werk ook met een iPad en ondervind de zelfde problemen.
Hoop dat de site verbeterd wordt anders haken de bezoekers en fotografen af.....
@ janjoost,
Steeds weer een nieuw tabblad vind ik teveel gedoe, het kan beter opgelost worden.....hoop ik nog maar op, zo moeilijk zal het niet zijn voor een webmaster.
Groet van Femmy
Hier is nog geen enkele verbetering te bespeuren Jeanet1, tot mijn grote verdriet.
Vanochtend heb ik geprobeerd bij de foto's van bruinekikker te komen maar is me niet gelukt.
Dat is maar 1 voorbeeld van het n.(nog) niet functioneren van deze site en zo kan ik er nog wel een aantal toevoegen.
Er is m.i. onvrede alom en als ik naar Nieuwste foto's kijk zijn de aantallen geplaatste foto's p/ dag danig afgenomen.
Zelfs van jou zag ik er maar een terwijl jij toch meestal 3 of meer foto's plaatst.
Nog een week langer behelpen en er blijft niks over.
Het direct reageren naar de redactie biedt ook geen oplossing want alle antwoorden die ze plaatsen op Forum zijn hetzelfde verhaal.
Inmiddels is het duidelijk dat veel fotografen het geduld betrachten zat zijn en wordt deze eens zo mooie fotosite de nek omgedraaid.
Gr.Helga
De foto waarop je wilt reageren kun je ook openen in een ander tabblad. Daardoor blijft het "basis-tabblad" (waar je telkens meer foto's laad) hetzelfde.
Ik weet, het is nog steeds behelpen.............., maar je hoeft dan niet opnieuw te laden.
Wel heb je zo binnen no time een massa tabbladen openstaan.....