Rode bessen struik Zwanen22 Geplaatst op 19-01-2022 om 10:08 Deel op Facebook Deel op Twitter Deze staat al jaren in mijn tuin, hoe heet deze struik?
KleineTuinen.nl Geplaatst op 25-01-2022 om 15:32 Komen er veel vogels op de bessen af, of blijven de bessen de hele winter hangen? Is het blad wintergroen? Hoe ziet de bloei er uit?Het blad is niet heel duidelijk te zien, maar mogelijk is het een vossebes (Vaccinium vitis-idaea).
jeanette Geplaatst op 19-01-2022 om 14:14 Hoe groot is de struik en hoe bloeit hij? Kun je een betere foto van een steel met bladeren bladeren maken?Als ik moet gokken zou het misschien een soort Dwergmispel-cotoneaster kunnen zijn, maar altijd graag meer informatie bij een vraag!
Log in om te reageren
InloggenNog geen account? Registreer je nu
Reacties (2)
Komen er veel vogels op de bessen af, of blijven de bessen de hele winter hangen? Is het blad wintergroen? Hoe ziet de bloei er uit?
Het blad is niet heel duidelijk te zien, maar mogelijk is het een vossebes (Vaccinium vitis-idaea).
Hoe groot is de struik en hoe bloeit hij? Kun je een betere foto van een steel met bladeren bladeren maken?
Als ik moet gokken zou het misschien een soort Dwergmispel-cotoneaster kunnen zijn, maar altijd graag meer informatie bij een vraag!