Uit de gevonden eitjes kwamen na een paar dagen harige rupsjes te voorschijn. Tot dusver hebben we nog geen juiste benaming. Champ d'Icare, Dordogne, FR
Een collage van de ontwikkeling
Blijf op de hoogte
Houd mij per mail op de hoogte van nieuwe reacties op deze vraag.
Geweldig Martin! Heel informatief om zo verschillende stadia in beeld te brengen en prachtig om zo terug te zien wat daar allemaal aan vlinders voorkomt.
Champ d'Icare (Icarus) on Pinterest
De eerdere hulp had ik nog niet gelezen, waarvoor dank, zal het opslaan en in de toekomst gaan gebruiken.
We hebben voor ons zelf een fotoboek gemaakt (ruim 180 pagina's) van alle vlinders die we rond ons huis hebben aangetroffen. Ook met stadia collages zoals van de grote beer. Inmiddels kunnen we zeker 50 pagina's toevoegen maar weten nog niet hoe we dit gaan doen.
met vriendelijke groet,
Martin Rijkaart van Cappellen
Champ d'Icare (Icarus) on Pinterest
De zoektocht van wie zijn de groene eitjes en de daaruit komende rupsjes is ten einde. Volgens onze Franse vrienden zijn het de eitjes van de grote beervlinder. Werd ook door een aantal geopperd.
Het eerste stadia blad van de grote beervlinder
jeanette
Reactie op forum van Observado.org: Grote beer-Arctia caja.
Log in om te reageren
InloggenNog geen account? Registreer je nu
Reacties (7)
Geweldig Martin! Heel informatief om zo verschillende stadia in beeld te brengen en prachtig om zo terug te zien wat daar allemaal aan vlinders voorkomt.
De eerdere hulp had ik nog niet gelezen, waarvoor dank, zal het opslaan en in de toekomst gaan gebruiken.
We hebben voor ons zelf een fotoboek gemaakt (ruim 180 pagina's) van alle vlinders die we rond ons huis hebben aangetroffen. Ook met stadia collages zoals van de grote beer. Inmiddels kunnen we zeker 50 pagina's toevoegen maar weten nog niet hoe we dit gaan doen.
met vriendelijke groet,
Martin Rijkaart van Cappellen
De zoektocht van wie zijn de groene eitjes en de daaruit komende rupsjes is ten einde. Volgens onze Franse vrienden zijn het de eitjes van de grote beervlinder. Werd ook door een aantal geopperd.
Het eerste stadia blad van de grote beervlinder
Reactie op forum van Observado.org: Grote beer-Arctia caja.
Leuk en goed om te blijven volgen, Martin!
Ben je daar ooit ingelogd, Martin?
Zoek het juiste forum.
Klik op ´nieuw topic´.
vul onderwerp in
In het grote vak kun je de vraag stellen
Daaronder staat: bijlagen en andere opties ( kun je negeren)
Daaronder bijlage (bladeren).
Dan kun je je eigen foto opzoeken en plaatsen en eventueel meer bijlagen toevoegen.
Als laatste: verzenden..
Weet je wat...ik zet de vraag wel even voor je op Observado.org.
Dan kun je hier de reactie(s) volgen.
Met dank, vind ik best een ingewikkelde site om te zoeken. Ik zie niet waar ik een foto kan uploaden voor determinatie.
Mooi gemaakte collage, Martin.
Je zou het even op het vlinderforum voor buitenlandse vlinders op Observado .org kunnen proberen. Wel eerst inloggen als je dat nog niet bent.