Eitjes en rupsjes van de Veelvraat is niet gek gevonden...zou zo maar kunnen dat je daarmee goed zit!
Champ d'Icare (Icarus) on Pinterest
Sorry Jeanette, je naam helemaal verkeerd geschreven
Champ d'Icare (Icarus) on Pinterest
Dag Jeannet,
Nee, die sites ken ik niet, maar zal daar zeker naar kijken. Ik heb nog een foto gemaakt van een van de rupsjes. Een veelvraat of een dagpauwoog komt in de buurt.
Log in om te reageren
InloggenNog geen account? Registreer je nu
Reacties (8)
@Martin, de eitjes/rupsen van de Dagpauwoog zijn het zeker niet, want die worden afgezet op de Grote brandnetel.
Eitjes en rupsjes van de Veelvraat is niet gek gevonden...zou zo maar kunnen dat je daarmee goed zit!
Sorry Jeanette, je naam helemaal verkeerd geschreven
Dag Jeannet,
Nee, die sites ken ik niet, maar zal daar zeker naar kijken. Ik heb nog een foto gemaakt van een van de rupsjes. Een veelvraat of een dagpauwoog komt in de buurt.
Met vriendelijke groet,
Martin
@Martin, ken je deze site , deze, deze, deze en deze?
en hier is eea op te zien.
Voorlopig genoeg om eens in rond te neuzen!
De eitjes en rupsjes zaten op de muur ongeveer 1,5 meter hoog. De foto geeft ze ongeveer 1,5 weer.
In ZW Frankrijk
@Martin, graag zoveel mogelijk informatie bij een vraag; vond je die eitjes en rupsjes op een muur?Er gaat bij mij zo geen lichtje branden.....
Eventueel rups en info plaatsen ( welk land, locatie, waarop etc.) op het rupsenforum van waarneming.nl. Wel even inloggen.
leuke foto, maar ik krijg er de kriebels van, wat een harige rupsen, ik vraag me af wat die bruine bolletjes zijn, eitjes wellicht?