Scimmel? janjoost Geplaatst op 05-10-2017 om 10:52 Deel op Facebook Deel op Twitter of vervuiling, Moeilijk ... Weet iemand wat dit koper-roest kleurige poeder-achtige .... is ?d.d. 20-08-2017. Rotterdam, stadstuin.
janjoost Geplaatst op 06-10-2017 om 14:57 De foto die je stuurt is Wel anders van kleur, maar de naam 'gewone poederkorst -korstmossen' levert wel precies gelijkende foto's op in Google.Héél gewoon vind ik 'm niet maar goed, dat ligt wrschnlk. aan mijn biotoop ≖‿≖Dank, Piet en Jeanette voor het denkwerk
Fleuren Geplaatst op 06-10-2017 om 13:58 Kijk eens bij gewone poederkorst of schotelkorst bij de korstmossen.GroetPiet
janjoost Geplaatst op 06-10-2017 om 13:53 Okeé, Mooi idee. Zal binnenkort weer eens gaan neuzen daar.Dank Jeanette
jeanette Geplaatst op 06-10-2017 om 13:08 Wat mij te binnenschiet Janjoost , is dat het een Alg zou kunnen zijn...of eventueel een jong stadium van een kortmossensoort.
janjoost Geplaatst op 06-10-2017 om 11:28 ( De "Schimmel" zit in de oksel van de 2 stammen, boven de stomp van de 3e ... )
Log in om te reageren
InloggenNog geen account? Registreer je nu
Reacties (6)
De foto die je stuurt is Wel anders van kleur, maar de naam 'gewone poederkorst -korstmossen' levert wel precies gelijkende foto's op in Google.
Kijk eens bij gewone poederkorst of schotelkorst bij de korstmossen.
Groet
Piet
Okeé, Mooi idee. Zal binnenkort weer eens gaan neuzen daar.
Dank Jeanette
Wat mij te binnenschiet Janjoost , is dat het een Alg zou kunnen zijn...of eventueel een jong stadium van een kortmossensoort.
( De "Schimmel" zit in de oksel van de 2 stammen, boven de stomp van de 3e ... )
Nog een overzicht-plaat.
Alvast Dank.