stadsboom Rinus-Jan Geplaatst op 05-06-2023 om 16:44 Deel op Facebook Deel op Twitter Welke soort stadsboom is dit (drie foto's)
Rinus-Jan Geplaatst op 07-06-2023 om 18:53 Nee, geen pluim es omdat die uitbundiger bloeit en een gladde stam heeft (zie foto bij reacties)
Rinus-Jan Geplaatst op 07-06-2023 om 16:04 Met "japanse es" tussen aanhalings en sluitingstekens kom je verder en dan volgt fraxinus longicuspis. Klopt ook met zoeken op afbeelding. Bedankt!
jeanette Geplaatst op 07-06-2023 om 15:55 Een Japanse esdoorn ken ik wel, maar zoekend naar Japanse Es verschijnt er helemaal niets, Marike. Heb je eventueel de Latijnse naam ?
jeanette Geplaatst op 06-06-2023 om 19:04 Daar kwam ik ook op uit...soort Es. Goed om de volgende stadia te volgen Rinus-Jan!
Rinus-Jan Geplaatst op 06-06-2023 om 19:02 Ik blijf hangen in een soort es, bij een site zijn vruchten noodzakelijk, die ken ik nog niet.
jeanette Geplaatst op 06-06-2023 om 17:55 Misschien kun je hier, hier en hier eens verder zoeken, Rinus-Jan?
Log in om te reageren
InloggenNog geen account? Registreer je nu
Reacties (11)
Nee, geen pluim es omdat die uitbundiger bloeit en een gladde stam heeft (zie foto bij reacties)
Hoi,zou het een pluim es kunnen zijn?
Aha, mooi dat je vraag nu beantwoord is Rinus-Jan!
Met "japanse es" tussen aanhalings en sluitingstekens kom je verder en dan volgt fraxinus longicuspis. Klopt ook met zoeken op afbeelding. Bedankt!
Een Japanse esdoorn ken ik wel, maar zoekend naar Japanse Es verschijnt er helemaal niets, Marike. Heb je eventueel de Latijnse naam ?
Japanse Es
Daar kwam ik ook op uit...soort Es. Goed om de volgende stadia te volgen Rinus-Jan!
Ik blijf hangen in een soort es, bij een site zijn vruchten noodzakelijk, die ken ik nog niet.
Misschien kun je hier, hier en hier eens verder zoeken, Rinus-Jan?