Steeds terug bij de 1e foto's.
Waarom kom je steeds bij de 1e foto's terug? As je meer foto's geladen hebt en je klikt op een foto gaat het wel goed, maar wil je weer terug waar je gebeven bent, dan kom je weer bij de 1e foto's en kun je weer helemaal opnieuw beginnen! Steeds een nieuwe tabblad openen lijkt mij erg omslachtig en is waarschijnlijk ook niet de bedoeling.
Log in om te reageren
InloggenNog geen account? Registreer je nu
Reacties (5)
Vriendelijke groet,
Webredactie Vroege Vogels
Ik had een weekje storing met de site.
Als ik op je icoontje klik kom ik niet verder.
Hoe kan ik andermans foto's bekijken zonder dat diegene net een foto heeft geplaatst.
Dan maar weer opnieuw beginnen, om in de spelletjessfeer te blijven.....erger je maar niet!
Ik wacht de ontwikkelingen maar af.....
Fijn weekend
Dan stopt het; het zijn ook nog oude, niet meer werkende, linken.
(Nog) geen reactie op gekregen, maar ik neem aan dat eraan gewerkt wordt.
Vanmorgen was ik bij een foto met de titel Vrolijk (Jeanet 1) en toen schoot 'ie weer terug naar 'af'.
Niet iets om vrolijk van te worden...de vorige keer dat de site vernieuwd was duurde het lang voordat alles goed werkte en dat was een peuleschil in vergelijking met de huidige mankementen.
Maar wie weet kan er in korte tijd veel opgelost worden, jammer dat we niet beter op de hoogte gehouden worden.
Communicatie staat volgens mij voor hoor en wederhoor!
Ik vind het ook heel erg dat foto's veel moeilijker te bekijken zijn! Hopelijk gaan over een tijdje de links naar andere fotografen weer werken, dan kun je nog wat terug zoeken.
Groeten, Marianne