Ha Alida het is een Portugese laurierkers. Te herkennen als het smallere en dunnere blad. Deze struik groeit veel trager.en hoef je eigenlijk niet te snoeien. Op plekken waar kinderen spelen knip ik wel de uitgebloeide bloemen weg. Bessen en bladeren zijn giftig net als bij de gewone laurierkers.
Geniet van de heerlijke geur.
Tuinvosje
berten
Dat is de laurierkers. Een geweldige groeier, maar wintergroen en hij heeft aardige bloemen.
Erna
GMJBPeet
Als je de komende jaren de laurierkers wilt blijven ruiken moet je hem niet snoeien. Na regelmatig snoeien bloeit-ie helaas niet meer....
AlidaP
Ik ben gelijk gaan ruiken. Inderdaad. Heerlijke geur. Dat heb ik nooit geweten.
Zo leuk om de tuin te ontdekken. Nu voor het 2e jaar. Daarvoor tuinierde mijn partner, die helaas is overleden. Een heerlijke overname en herinnering.
Log in om te reageren
InloggenNog geen account? Registreer je nu
Reacties (5)
Geniet van de heerlijke geur.
Tuinvosje
Dat is de laurierkers. Een geweldige groeier, maar wintergroen en hij heeft aardige bloemen.
Erna
Als je de komende jaren de laurierkers wilt blijven ruiken moet je hem niet snoeien. Na regelmatig snoeien bloeit-ie helaas niet meer....
Ik ben gelijk gaan ruiken. Inderdaad. Heerlijke geur. Dat heb ik nooit geweten.
Zo leuk om de tuin te ontdekken. Nu voor het 2e jaar. Daarvoor tuinierde mijn partner, die helaas is overleden. Een heerlijke overname en herinnering.
Ruikt ie ook zo lekker? W.s. laurierkers