nou heb wel een boek vol tekeningen van alle nachtvlinders en geisha ed. staat er ook in.
Zal kijken. bedankt voor je moeite.
Dat maakt het ook zo moeilijk dat ze er verschillend uitzien.
hgr. Gert
jeanette
Deze zal niet in een vlindergids staan, Gert; dan heb je een bnaslagwerk nodig voor microvlinders.
Volgens mij is het de anjerbladroller(Cacoecimorpha pronubana); die staat er wel tussen, maar het lastige is dat hij er verschillend uit kan zien. Er staan er een paar bij die sterk op die van jou lijken; kijk maar even onder de oranje link.
gertpaassen
Hallo Jeanette,
dank je wel voor de goede richting maar ik zie hem daar niet bij staan.
Zal eens in mijn nachtvlindernaslagwerk kijken.
Zo moeilijk die insecten.
mvrgr Gert
jeanette
Nee, Gert, dit is een Bladroller die valt onder de microvlinders.
Wil je zelf HIER eens kijken of je hem vindt? Goed op alle details letten....daar leer je het meeste van!
Log in om te reageren
InloggenNog geen account? Registreer je nu
Reacties (4)
Dank je Jeanette,
nou heb wel een boek vol tekeningen van alle nachtvlinders en geisha ed. staat er ook in.
Zal kijken. bedankt voor je moeite.
Dat maakt het ook zo moeilijk dat ze er verschillend uitzien.
hgr. Gert
Deze zal niet in een vlindergids staan, Gert; dan heb je een bnaslagwerk nodig voor microvlinders.
Volgens mij is het de anjerbladroller (Cacoecimorpha pronubana); die staat er wel tussen, maar het lastige is dat hij er verschillend uit kan zien. Er staan er een paar bij die sterk op die van jou lijken; kijk maar even onder de oranje link.
Hallo Jeanette,
dank je wel voor de goede richting maar ik zie hem daar niet bij staan.
Zal eens in mijn nachtvlindernaslagwerk kijken.
Zo moeilijk die insecten.
mvrgr Gert
Nee, Gert, dit is een Bladroller die valt onder de microvlinders.
Wil je zelf HIER eens kijken of je hem vindt? Goed op alle details letten....daar leer je het meeste van!