Uiltjes Champ d'Icare (Icarus) on Pinterest Geplaatst op 25-06-2019 om 14:12 Deel op Facebook Deel op Twitter Met mijn nieuwe boek "Nachtvlinders" in de hand geprobeerd dit kleine vlindertje te benoemen. Wij denken dat het een bosbessnuituil is, maar zijn niet zeker.
jeanette Geplaatst op 27-06-2019 om 16:23 Ja, daar zitten ze graag op; prachtig om die metamorfose mee te maken!!
Champ d'Icare (Icarus) on Pinterest Geplaatst op 27-06-2019 om 13:01 Met dank, de aangegeven link is duidelijk. Vandaag ontpopte zich een koninginnenpage, waarvan wij het rupsje 30 dagen geleden vonden in de venkel
jeanette Geplaatst op 26-06-2019 om 10:45 Sorry Martin, je schreef al dat het een ukkie was... en dan kan genoemde soort goed kloppen.
jeanette Geplaatst op 25-06-2019 om 14:34 Lijkt mij een Gemarmerd heide-uiltje - Elaphria venustula, Martin. Klopt het dat het een klein vlindertje was?Toevallig staat hij in het boek ( pag. 332) niet heel erg duidelijk....
Log in om te reageren
InloggenNog geen account? Registreer je nu
Reacties (4)
Ja, daar zitten ze graag op; prachtig om die metamorfose mee te maken!!
Met dank, de aangegeven link is duidelijk. Vandaag ontpopte zich een koninginnenpage, waarvan wij het rupsje 30 dagen geleden vonden in de venkel
Sorry Martin, je schreef al dat het een ukkie was... en dan kan genoemde soort goed kloppen.
Lijkt mij een Gemarmerd heide-uiltje - Elaphria venustula, Martin. Klopt het dat het een klein vlindertje was?
Toevallig staat hij in het boek ( pag. 332) niet heel erg duidelijk....