Uploaden
Ik heb een kwartier geleden een foto geüpload, dat lukte, maar het was de verkeerde foto, foto verwijderd en vanaf dat moment was het niet meer mogelijk een nieuwe foto te uploaden.
ik kon wel reageren op de Mooiste foto’s. browser leeggemaakt, heeft niets geholpen.
vr gr , Jeanet
Log in om te reageren
InloggenNog geen account? Registreer je nu
Reacties (7)
Beste bezoekers,
Bedankt voor jullie reacties. Een aantal bugs is hardnekkiger dan gedacht maar aan de problemen met de foto's uploaden wordt gewerkt. Uit het aantal foto's dat nog steeds geüpload wordt, blijkt dat niet iedereen deze problemen ondervindt. Het is daarom belangrijk dat we weten met welke apparaat en met welke browser jullie de site bezoeken. Het beste kan je dit via de contactpagina doen dan kunnen we de mailtjes makkelijker verwerken.
We merken zelf dat 'pagina niet gevonden' veel voorkomt en als we de pagina vernieuwen dan komt de informatie wel te voorschijn. Niet ideaal maar voor nu een oplossing.
Het zou ook kunnen helpen om je browser te updaten, cache te legen en we raden aan de site te bezoeken in Chrome.
Vriendelijke groet,
Vroege Vogels webredactie
Ik kom er achter dat je maar één foto (als je geluk heb) per keer per dag kan uploaden. Wil je meer foto’s uploaden dan krijg je weer de bekende foutmelding: ‘ kan pagina niet vinden’. Ik vind wel onderhand dat het goed laten lopen van deze website héél traag verloopt en dat mijn vertrouwen dat het goed komt behoorlijk is gedaald.
Bij het uploaden van een foto bij een reacie geven dan krijg ik ook "pagina niet gevonden". Een foto uploaden bij een eigen vraag lukte wel, vreemde situatie vind ik. Gr. Dick
Hier ook nog steeds problemen met uploaden.
Ik gebruik VroegeVogels via mijn pc. Als ik naar VV ga, krijg ik de vernieuwde eerste pagina te zien. Ga ik dan naar "foto's" , dan krijg ik de oude vormgeving te zien. En probeer ik een foto te plaatsen, dan krijg ik nog steeds "Pagina niet gevonden" te lezen. En dat al vanaf 17 oktober. Hopelijk wordt het probleem spoedig verholpen, maar ik heb er een hard hoofd in.
Tjerk
Vanmorgen kon nadat ik Safari had leeggemaakt, iPad aan en uit had gezet, een foto uploaden en toen kwam weer Pagina niet gevonden.
Ik krijg als antwoord, Pagina niet gevonden!