Van wie zijn deze eitjes Ria ter Welle Geplaatst op 23-09-2023 om 18:56 Deel op Facebook Deel op Twitter In dit hoornbloempje liggen prachtige oranje eitjes. Maar van wie zouden die zijn?
Ria ter Welle Geplaatst op 23-09-2023 om 21:07 Tja, zou kunnen. Ik heb het nooit eerder gezien, vandaar mijn gedachte aan eitjes van een insect of zo.
jeanette Geplaatst op 23-09-2023 om 20:45 Dank voor de info; ik dacht aan de mogelijkheid van zaden. Zie hier en hier.Gevonden op deze site.
Ria ter Welle Geplaatst op 23-09-2023 om 19:59 De foto is van vanmorgen, gemaakt in kruidenrijk grasland. Ik ga er van uit dat het eitjes zijn, maar wat zouden het anders kunnen zijn dan?
jeanette Geplaatst op 23-09-2023 om 19:25 Van wanneer is die foto en in wat voor biotoop, Ria?Het is merkwaardig dat die bloem vergroeid is, anders dan de gebruikelijke bloempjes ....zijn het wel eitjes?
Log in om te reageren
InloggenNog geen account? Registreer je nu
Reacties (4)
Tja, zou kunnen. Ik heb het nooit eerder gezien, vandaar mijn gedachte aan eitjes van een insect of zo.
Dank voor de info; ik dacht aan de mogelijkheid van zaden. Zie hier en hier.
Gevonden op deze site.
De foto is van vanmorgen, gemaakt in kruidenrijk grasland. Ik ga er van uit dat het eitjes zijn, maar wat zouden het anders kunnen zijn dan?
Van wanneer is die foto en in wat voor biotoop, Ria?
Het is merkwaardig dat die bloem vergroeid is, anders dan de gebruikelijke bloempjes ....zijn het wel eitjes?