Vlieg kijkkast Geplaatst op 27-07-2019 om 18:29 Deel op Facebook Deel op Twitter Rand van bosje hoogezand 15 mm groot wat zou het kunnen zijn. Ook bij kleine dieren is er oorlog. Groetjes Geert.
jeanette Geplaatst op 27-07-2019 om 19:53 Daar gaan we het hier verder niet over hebben Geert. Hier worden vragen over de natuur gesteld en zo mogelijk beantwoord.Dit is een van de Roofvliegen.. helaas geen al te beste foto.Misschien een man Ringpootroofvlieg - Tolmerus cingulatus .
kijkkast Geplaatst op 27-07-2019 om 19:36 Vlieg bosje 18.mm hoogezand Ik bedoel deze foto in plaats van de vlinder Geert
kijkkast Geplaatst op 27-07-2019 om 19:31 Territoriumgedrag is volgens mij wat op oorlog lijkt, de mens verdedigt of wil uitbreiding.
jeanette Geplaatst op 27-07-2019 om 19:09 Maar waarom gebruik je de term ''oorlog'' bij deze foto terwijl de vlinder niet bedreigt lijkt te worden, Geert? Enig idee hoe het in de natuur werkt?Er bestaat zoiets als een voedselketen./voedselpiramides...en dat gaat niet om oorlog maar om overleven!
Log in om te reageren
InloggenNog geen account? Registreer je nu
Reacties (4)
Daar gaan we het hier verder niet over hebben Geert. Hier worden vragen over de natuur gesteld en zo mogelijk beantwoord.
Dit is een van de Roofvliegen.. helaas geen al te beste foto.
Misschien een man Ringpootroofvlieg - Tolmerus cingulatus .
Ik bedoel deze foto in plaats van de vlinder
Geert
Maar waarom gebruik je de term ''oorlog'' bij deze foto terwijl de vlinder niet bedreigt lijkt te worden, Geert? Enig idee hoe het in de natuur werkt?
Er bestaat zoiets als een voedselketen./voedselpiramides...en dat gaat niet om oorlog maar om overleven!