Oké Geert; probeer in het vervolg even zoveel mogelijk informatie bij een vraag te plaatsen.
kijkkast
Buiten muur schuilplekje uit de wind
Geert
jeanette
Mevrouw Voorjaarsspanner is gewend en aangepast aan de winterse omstandigheden buiten......en dan boft ze nog met deze milde winters.
Maar het is eigenlijk nog de vraag of ze wel op binnenmuur zit ; daar ging ik van uit maar hoeft helemaal niet zo te zijn.Geert is op dat punt niet echt duidelijk.
Het kan net zo goed een buitenmuur zijn , wat ook logischer is.
@Geert, kun je dat nog even laten weten??
CJ Fleer
Jeanette, je kon wel eens gelijk hebben.(vorige antwoord) Maar wacht maar even met buiten zetten, i.v.m. de komende nachtvorst.
Log in om te reageren
InloggenNog geen account? Registreer je nu
Reacties (5)
Oké Geert; probeer in het vervolg even zoveel mogelijk informatie bij een vraag te plaatsen.
Geert
Mevrouw Voorjaarsspanner is gewend en aangepast aan de winterse omstandigheden buiten......en dan boft ze nog met deze milde winters.
Maar het is eigenlijk nog de vraag of ze wel op binnenmuur zit ; daar ging ik van uit maar hoeft helemaal niet zo te zijn.Geert is op dat punt niet echt duidelijk.
Het kan net zo goed een buitenmuur zijn , wat ook logischer is.
@Geert, kun je dat nog even laten weten??
Jeanette, je kon wel eens gelijk hebben.(vorige antwoord) Maar wacht maar even met buiten zetten, i.v.m. de komende nachtvorst.
Hoogstwaarschijnlijk is het het vleugelloze vrouwtje van de Voorjaarsboomspanner
(Alsophila aescularia), Geert.
Lijkt me goed om haar buiten op de stam van een loofboom te zetten zodat ze de kans krijgt bevrucht te worden en eitjes te leggen.