Ben door omstandigheden een poos niet op vv geweest en moet heel erg wennen aan de nieuwe site.
Eerlijk gezegd zie ik nog geen voordelen.
Ik vind het heel erg jammer dat je niet gewoon op de gebruikersnaam van degenen waarop je wilt reageren kunt klikken zoals voorheen.
Ook de zoekfunctie werkt niet.
Het is toch beslist vervelend als je iedere keer eerst hier naartoe moet om een link te kopiƫren en weer in je browser te plakken.
En wat die bladwijzers betreft ben ik het hartgrondig met Janjoost eens.
janjoost
Dit veroorzaakt een ondoorzichtbare massa aan bladwijzers
vroegevogels
Tip: Elke browser heeft de optie om een pagina favoriet te maken. Op deze manier kan je voor jezelf een lijstje links maken naar pagina's die je vaker wil bezoeken of gewoon omdat je even wilt controleren of jouw favoriete fotograaf een nieuwe foto heeft geplaatst.
Deze optie vind je in de meeste browsers, zoals Chrome of Safari, onder het menu 'Bladwijzers'.
vroegevogels
Google heeft tijd nodig om de hele site opnieuw te indexeren. Ik neem aan dat u zoekt op gebruikersnaam. Voor nu een tip:
Neem deze url en kopieer die in de browser https://vroegevogels.bnnvara.nl/community/fotos/...
En vul op de puntjes de gebruikersnaam in van degene die u zoekt.
Vriendelijke groet
Webredactie Vroege Vogels
Jeanet1
Als je fotos wilt bekijken van een persoon die nog regelmatig upload, bekijk je de fotos in NIEUWSTE FOTOS, klik op een foto van die persoon en als je dan naar onderen scrolt, zie je nog twee fotos en een balkje NOG MEER FOTOS, daar zie je alle eerder geplaatste foto's. Als iemand niet regelmatig upload is dit lastig.
In de zoekfunctie een naam intoetsen werkt (nog) niet helaas.
petjoe
Ik kan niemand bereiken .........
Natuurfotografie
Het zou fijn zijn als er op de naam geklikt kan worden en je de fotopagia van de fotograaf kan bekijken!
Moet toch mogelijk zijn in dit digitale tijdperk.
We wachten het maar af.......
Jij en vele anderen hebben dit al gemeld
bastet
Mooie lijst Femmy, maar ben het wel met Dommelfoto eens, toch zullen we het hier voorlopig mee moeten doen - mocht je nog meer linken vinden dan hou ik me aanbevolen !
Dommelfoto
Dat is heel erg lief al die adressen, maar dat moet toch veel makkelijker kunnen!!
Log in om te reageren
InloggenNog geen account? Registreer je nu
Reacties (10)
Eerlijk gezegd zie ik nog geen voordelen.
Ik vind het heel erg jammer dat je niet gewoon op de gebruikersnaam van degenen waarop je wilt reageren kunt klikken zoals voorheen.
Ook de zoekfunctie werkt niet.
Het is toch beslist vervelend als je iedere keer eerst hier naartoe moet om een link te kopiƫren en weer in je browser te plakken.
En wat die bladwijzers betreft ben ik het hartgrondig met Janjoost eens.
Deze optie vind je in de meeste browsers, zoals Chrome of Safari, onder het menu 'Bladwijzers'.
Neem deze url en kopieer die in de browser https://vroegevogels.bnnvara.nl/community/fotos/...
En vul op de puntjes de gebruikersnaam in van degene die u zoekt.
Vriendelijke groet
Webredactie Vroege Vogels
In de zoekfunctie een naam intoetsen werkt (nog) niet helaas.
Moet toch mogelijk zijn in dit digitale tijdperk.
We wachten het maar af.......
Jij en vele anderen hebben dit al gemeld