vraag over een vetplantje tussen de straatstenen maro Geplaatst op 17-05-2020 om 20:09 Deel op Facebook Deel op Twitter welk vetplantje kan dit zijn? Ik had het gefotografeerd voor de 'stoepplantjes', maar kan niet ontdekken hoe het heet.
jeanette Geplaatst op 22-05-2020 om 09:23 Blijft helaas lastig om de details van het plantje te zien.Je zou met een stukje van het plantje kunnen vergelijken of de bouw overeenkomt met die van het Mosbloempje en hier ofeventueel Wit vetkruid en hier.
maro Geplaatst op 21-05-2020 om 23:52 dank voor de reactie. Ik heb er nog een foto van waar de plantjes iets groter opstaan (was bij de volgende steentjes).Is dit echt het mosbloempje?Zelf denk ik dat dat juist is, ook door dat verkleurde rode stukje door de droogte.
jeanette Geplaatst op 18-05-2020 om 10:30 Wat lastig te zien...Vergelijk maar even of het Mosbloempje (Crassula tillaea) kan zijn.
Log in om te reageren
InloggenNog geen account? Registreer je nu
Reacties (4)
Blijft helaas lastig om de details van het plantje te zien.
Je zou met een stukje van het plantje kunnen vergelijken of de bouw overeenkomt met die van het Mosbloempje en hier
of
eventueel Wit vetkruid en hier.
dank voor de reactie. Ik heb er nog een foto van waar de plantjes iets groter opstaan (was bij de volgende steentjes).
Is dit echt het mosbloempje?
Zelf denk ik dat dat juist is, ook door dat verkleurde rode stukje door de droogte.
Doet mij wat denken aan muurpeper. Gr. Dick
Wat lastig te zien...
Vergelijk maar even of het Mosbloempje (Crassula tillaea) kan zijn.