Vroeg eekhoorntjesbrood? hansdimmers Geplaatst op 17-09-2019 om 11:55 Deel op Facebook Deel op Twitter Zou dit een vroeg eekhoorntjesbrood kunnen zijn?Gemengd bos, foto 1 september 2019. hoed: 12 cm, bruin/beige, stevig, buisjes wit/geel.
JoostBak Geplaatst op 22-09-2019 om 23:53 Een van de fluweelboleten (xerocomus) lijkt mij het meest waarschijnlijk.
ivn-er Geplaatst op 18-09-2019 om 14:51 Voor determinatie van paddenstoelen stel ik vaak mijn vroog op de groepspagina Determinatie van planten en dieren op facebook. Gr. Dick
hansdimmers Geplaatst op 17-09-2019 om 17:37 Ja, Dick, daar zit mijn twijfel nu ook. Hoop dat iemand kan zeggen om welke boleet het zou gaan.
ivn-er Geplaatst op 17-09-2019 om 17:31 Voor mijn gevoel zeker een boleet maar voor vroeg eekhoorntjesbrood is de steel wel wat dun. G. Dick
Log in om te reageren
InloggenNog geen account? Registreer je nu
Reacties (4)
Een van de fluweelboleten (xerocomus) lijkt mij het meest waarschijnlijk.
Voor determinatie van paddenstoelen stel ik vaak mijn vroog op de groepspagina Determinatie van planten en dieren op facebook. Gr. Dick
Ja, Dick, daar zit mijn twijfel nu ook. Hoop dat iemand kan zeggen om welke boleet het zou gaan.
Voor mijn gevoel zeker een boleet maar voor vroeg eekhoorntjesbrood is de steel wel wat dun. G. Dick