Het lijkt wel een kikkervisje maar dan met uitsteeksels op de kop....En er is eveneens geen water in de buurt. Heel raar...
jeanette
Mijn eerste idee was dat het iets van een zaaddoosje zou kunnen zijn; ik zie er niet zo snel een cocon in.
Als je hier meerderee foto´s wilt uploaden, doe je dat door op je eigen vraag te reageren en dan kun je zo via bladeren er de foto bij plaatsen. Probeer maar.
Log in om te reageren
InloggenNog geen account? Registreer je nu
Reacties (5)
Niks mis met deze bijvliegen hoor; daar kun je alleen maar blij mee zijn want ze helpen bij de bestuiving van allerlei planten.
Wauw....sja...zoiets zou zo te zien inderdaad kunnen! Het is zo te horen in ieder geval niet iets wat een plaag kan zijn ;-)
Ik denk dat het wel een beetje een raadsel zal blijven...misschien is dit wel een voorstadium van veel van dergelijk vliegachtigen...
Goed dat het is gelukt en ook de maat is aangegeven.
Het zou goed een pop of pre-pop van een soort Eristalis of aanverwant kunnen zijn.
kijk maar even hier en hier.
Ah ja, hierbij een tweede!
Het lijkt wel een kikkervisje maar dan met uitsteeksels op de kop....En er is eveneens geen water in de buurt. Heel raar...
Mijn eerste idee was dat het iets van een zaaddoosje zou kunnen zijn; ik zie er niet zo snel een cocon in.
Als je hier meerderee foto´s wilt uploaden, doe je dat door op je eigen vraag te reageren en dan kun je zo via bladeren er de foto bij plaatsen. Probeer maar.