wants (5) tjerknawijn Geplaatst op 16-09-2017 om 12:49 Deel op Facebook Deel op Twitter voor gebiedbeschrijving: zie wants (1)aangetroffen op brandnetelVeldgid wantsen deel 1 helpt mij niet verder.Dus geen idee wat voor een wants dit is.
jeanette Geplaatst op 16-09-2017 om 16:07 Als ik goed ben geinformeerd komen er zes delen uit...geen idee in welk deel de miridae aan bod komen.
tjerknawijn Geplaatst op 16-09-2017 om 15:09 Dank jevoor de naam Jeanette. Hopelijk duurt het niet al te lang voordat Veldgids deel 2 verschijnt!
jeanette Geplaatst op 16-09-2017 om 14:51 Lijkt me een van de blindwantsen ( Miridae), de Stippelblindwants-Pantilius tunicatus, Tjerk. Daar is nog geen veldgids van, maar die zal hopelijk in de komende jaren verschijnen.
Log in om te reageren
InloggenNog geen account? Registreer je nu
Reacties (3)
Als ik goed ben geinformeerd komen er zes delen uit...geen idee in welk deel de miridae aan bod komen.
Dank jevoor de naam Jeanette. Hopelijk duurt het niet al te lang voordat Veldgids deel 2 verschijnt!
Lijkt me een van de blindwantsen ( Miridae), de Stippelblindwants-
Pantilius tunicatus, Tjerk.
Daar is nog geen veldgids van, maar die zal hopelijk in de komende jaren verschijnen.