Het schijnt tegenwoordig gebruikelijk te zijn om overal maar je vraag te stellen en niet meer te reageren op eventuele reacties. Niet beseffende dat dat iemands tijd en energie kost.
Zelf ben ik nog in een periode groot geworden waarin je op zijn minst op een reactie uit beleefdheid reageerde.
Over en sluiten.
groeten van jeanette
ada3a3
Had ik de eerste keer al willen doen.
Geen probleem jeanette
jeanette
Dank dat je nog even reageerde!
Groeten van jeanette
ada3a3
Beste Jeanneta,
Bedankt voor uw reminder. Toen ik het antwoord las is het niet gelukt om een reactie terug te sturen..wel geprobeerd....niet gelukt.
Bij deze mijn hartelijke dank.
Groeten en een fijne avond
jeanette
Wilde je nu echt weten wat voor spin dit is?
Zou wel correct zijn om even te reageren als iemand de moeite heeft genomen om tijd en energie te steken in een reactie.
jeanette
Een Zwarte weduwe zou wel heeeeeeel erg bijzonder zijn. Niet dus.
Het zou goed een Grote steatoda - Steatoda grossa ( een van de Kogelspinnen) kunnen zijn, Ada.
Log in om te reageren
InloggenNog geen account? Registreer je nu
Reacties (6)
Al heel fijn dat je reageerde, Ada.
Het schijnt tegenwoordig gebruikelijk te zijn om overal maar je vraag te stellen en niet meer te reageren op eventuele reacties. Niet beseffende dat dat iemands tijd en energie kost.
Zelf ben ik nog in een periode groot geworden waarin je op zijn minst op een reactie uit beleefdheid reageerde.
Over en sluiten.
groeten van jeanette
Geen probleem jeanette
Dank dat je nog even reageerde!
Groeten van jeanette
Bedankt voor uw reminder. Toen ik het antwoord las is het niet gelukt om een reactie terug te sturen..wel geprobeerd....niet gelukt.
Bij deze mijn hartelijke dank.
Groeten en een fijne avond
Wilde je nu echt weten wat voor spin dit is?
Zou wel correct zijn om even te reageren als iemand de moeite heeft genomen om tijd en energie te steken in een reactie.
Een Zwarte weduwe zou wel heeeeeeel erg bijzonder zijn. Niet dus.
Het zou goed een Grote steatoda - Steatoda grossa ( een van de Kogelspinnen) kunnen zijn, Ada.