Hier nog een foto maar dan van gouden eieren. Ze zijn al leeg en ook op de Sint Pietersberg gemaakt. Ik snap dat het heel moeilijk is, maar ik ben gewoon nieuwsgierig. Als het niet lukt dan laat het maar.
Blijf op de hoogte
Houd mij per mail op de hoogte van nieuwe reacties op deze vraag.
pfpfpfpffffffffffffffff zo ingewikkeld kan het dus zijn.....
pudding4brains
Jamaar, Jeanette ... en deze van jou dan? :o) Of deze van mij...
In de bijlage lege eitjes uit Surabaya, Java, Indonesiƫ ... volgens mij komen onze soorten daar niet voor.
Ergo: Ja, de eitjes van de Smalle Randwants (Gonocerus acuteangulatus) lijken hier sprekend op en ze zouden het heel goed kunnen zijn, maar veel andere Coreidae hebben vrijwel identiek uitziende eitjes. Bij ons onder andere om te beginnen alvast de zeer algemene Zuringrandwants (Coreus marginatus).
Het blad onder de eitjes laat in dit geval eerder de Smalle dan de Zuringrandwants vermoeden, maar daar kun je ook niet helemaal zeker op afgaan...
Log in om te reageren
InloggenNog geen account? Registreer je nu
Reacties (5)
kzienoupasdatdebeloofdebijlageniemeegekomenwas....
pfpfpfpffffffffffffffff zo ingewikkeld kan het dus zijn.....
Jamaar, Jeanette ... en deze van jou dan? :o) Of deze van mij...
In de bijlage lege eitjes uit Surabaya, Java, Indonesiƫ ... volgens mij komen onze soorten daar niet voor.
Ergo: Ja, de eitjes van de Smalle Randwants (Gonocerus acuteangulatus) lijken hier sprekend op en ze zouden het heel goed kunnen zijn, maar veel andere Coreidae hebben vrijwel identiek uitziende eitjes. Bij ons onder andere om te beginnen alvast de zeer algemene Zuringrandwants (Coreus marginatus).
Het blad onder de eitjes laat in dit geval eerder de Smalle dan de Zuringrandwants vermoeden, maar daar kun je ook niet helemaal zeker op afgaan...
Groets, Arp
Klopt hoor! Prachtige eitjes.
Ik denk eitjes van de smalle randwants, zie toegevoegde foto.