Wat ligt er op de venkel stengel ? katjahooft Geplaatst op 03-06-2023 om 21:42 Deel op Facebook Deel op Twitter Ik zag vandaag deze gele plekjes op een takje van de venkel .Weet iemand of dat eitjes zijn van een insect , want die vliegen er heel heel op dat stuk tuin . groeten , Katja Hooft
jeanette Geplaatst op 13-06-2023 om 13:58 Het zouden de eitjes van het Aziatisch LHB geweest kunnen zijn want je vond nu de larven daarvan op de venkel, Katja.
katjahooft Geplaatst op 05-06-2023 om 17:43 Dank je wel ! Er is nu op een andere tak ook nog zo een groep geplaatst .Op de plant lopen regelmatig lieveheersbeestjes. . Ik zal ze blijven observeren !
jeanette Geplaatst op 05-06-2023 om 09:00 Het zijn zeker eitjes van een insect, mogelijk van een lieveheersbeestje, Katja.Leuk om te volgen en te zien wat voor larfjes er uit komen.
Log in om te reageren
InloggenNog geen account? Registreer je nu
Reacties (3)
Het zouden de eitjes van het Aziatisch LHB geweest kunnen zijn want je vond nu de larven daarvan op de venkel, Katja.
Dank je wel ! Er is nu op een andere tak ook nog zo een groep geplaatst .
Op de plant lopen regelmatig lieveheersbeestjes. . Ik zal ze blijven observeren !
Het zijn zeker eitjes van een insect, mogelijk van een lieveheersbeestje, Katja.
Leuk om te volgen en te zien wat voor larfjes er uit komen.