Cato en Jeanette, hartelijk dank en nog een mooie dag vandaag!
maro
die witte meidoorn, dat wisten we en we vroegen ons al steeds af waar toch de rode meidoorn zou staan. Ja, in de Alkmaarse Hout, maar hier in Oudorp nog steeds niet gezien.
Dus die bloeit later...!
Dat wisten we niet! Weer iets geleerd op onze 'oude dag'!
maro
Jaaa, dat is het: Bijvoet! Ik kon er maar niet opkomen en telkens als ik er langs loop ligt het voor op mijn tong, maar het komt niet....
Bijvoet! Het nieuwe groen eronder en de oude stengels van vorig jaar, ik vond het zo mooi....
Log in om te reageren
InloggenNog geen account? Registreer je nu
Reacties (5)
Cato en Jeanette, hartelijk dank en nog een mooie dag vandaag!
die witte meidoorn, dat wisten we en we vroegen ons al steeds af waar toch de rode meidoorn zou staan. Ja, in de Alkmaarse Hout, maar hier in Oudorp nog steeds niet gezien.
Dus die bloeit later...!
Dat wisten we niet! Weer iets geleerd op onze 'oude dag'!
Jaaa, dat is het: Bijvoet! Ik kon er maar niet opkomen en telkens als ik er langs loop ligt het voor op mijn tong, maar het komt niet....
Bijvoet! Het nieuwe groen eronder en de oude stengels van vorig jaar, ik vond het zo mooi....
Hartelijk dank voor de oplossing!
Denk je dat het Bijvoet - Artemisia vulgaris zou kunnen zijn? Weet je hoe de plant bloeit?
dat is de witte meidoorn Maro, de rode bloeit binnenkort, hier is de witte helaas uitgebloeid want ze ruiken ook erg lekker.