@Babohj : Inderdaad, de fotopagina is ten goede veranderd. Op het Forum zit ik pas sinds kort , dit omdat ik ook steeds meer fotografeer wat ik niet ken.
Hier een fotovraag stellen gaat vaak sneller dan ingewikkeld zoeken op sites is vlindernet of libellennet. (gemak dient de mens :-) )
Wat het Forum betreft heb ik dus niet de vergelijking met de oude versie, dus tja...
babohj
Zo te zien is er op Forum nog niet veel veranderd want een aantal dingen werkt nog steeds niet geweldig.
Op de fotosite zijn er daarentegen wel een aantal verbeteringen en komt het plezier weer langzaam terug.
Nu hier nog.........
Hgr. Helga
chelle
Ik wou dat er iets aan die verwijzing van de linken gedaan werd,nl.dat het groen wordt en je er zo op kan klikken.
Log in om te reageren
InloggenNog geen account? Registreer je nu
Reacties (3)
Hier een fotovraag stellen gaat vaak sneller dan ingewikkeld zoeken op sites is vlindernet of libellennet. (gemak dient de mens :-) )
Wat het Forum betreft heb ik dus niet de vergelijking met de oude versie, dus tja...
Op de fotosite zijn er daarentegen wel een aantal verbeteringen en komt het plezier weer langzaam terug.
Nu hier nog.........
Hgr. Helga