Eind juni van dit jaar zag ik deze plant. Het groeide zoals op de foto bij stenen maar ook op de grond langs het pad. Het was in de Auvergne, 1500-1700 meter hoog. Weet iemand wat het is of heeft iemand een tip in welke richting ik moet zoeken?
Blijf op de hoogte
Houd mij per mail op de hoogte van nieuwe reacties op deze vraag.
De Wilde reseda is het niet, die is te groot en geel. Maar het is vast een ander lid van de Resedafamilie. Welke kan ik aan de hand van mijn foto's niet achterhalen maar voor nu is dat genoeg. Heel erg bedankt!
rijswijk
Lijkt me een hele goede suggestie, Jeanette. Zeker als je leest welke bodem/voedsel de plant nodig heeft.
Groet, Minke.
jeanette
Zou het de Wilde reseda - Reseda lutea kunnen zijn, Rocha?
Rocha D.
Hallo Jeanette, dank voor je tip. In wat ik tot nu toe aan rotsplanten heb doorgespit kom ik het niet tegen maar ik ga gewoon verder. Bedankt.
Log in om te reageren
InloggenNog geen account? Registreer je nu
Reacties (5)
De Wilde reseda is het niet, die is te groot en geel. Maar het is vast een ander lid van de Resedafamilie. Welke kan ik aan de hand van mijn foto's niet achterhalen maar voor nu is dat genoeg. Heel erg bedankt!
Lijkt me een hele goede suggestie, Jeanette. Zeker als je leest welke bodem/voedsel de plant nodig heeft.
Groet, Minke.
Zou het de Wilde reseda - Reseda lutea kunnen zijn, Rocha?
Hallo Jeanette, dank voor je tip. In wat ik tot nu toe aan rotsplanten heb doorgespit kom ik het niet tegen maar ik ga gewoon verder. Bedankt.
Misschien eens zoeken bij rotsplanten, Rocha?