Ik weet het echt niet zeker, maar zag laatst een foto van een plant die ik niet kende: Matthiola longetipala (Avond- of Nachtviolier), maar er wel op lijkt. Lastig om alleen foto's te vergelijken als je zelf de plant nooit gezien hebt....... Moet dan wel verdwaalde tuinplant/ingezaaid zijn.
Kijk zelf eens op internet, Eddy?
Groet, Minke.
ivn-er
Hoe groot is de plant, hoe groot zijn de bloemen en hoort het grijze blad bij de plant?? Gegevens die determinatie veel eenvoudiger maken. gr. Dick
jeanette
Twente is groot Eddy; het gaat om het biotoop .Geen Pinksterbloem.
Probeer bij het maken van plantenfoto's de bloem maar ook het blad er goed op te krijgen.
EddyNieuwhuis
Gevonden in Twente. Ik denk aan Pinksterbloem
jeanette
Eddy, wil je even wat meer informatie geven over de vindplaats, hoogte, biotoop, buitenland eventueel... dat is echt nodig om tot een goede determinatie te komen.
Log in om te reageren
InloggenNog geen account? Registreer je nu
Reacties (5)
Kijk zelf eens op internet, Eddy?
Groet, Minke.
Hoe groot is de plant, hoe groot zijn de bloemen en hoort het grijze blad bij de plant?? Gegevens die determinatie veel eenvoudiger maken. gr. Dick
Twente is groot Eddy; het gaat om het biotoop .Geen Pinksterbloem.
Probeer bij het maken van plantenfoto's de bloem maar ook het blad er goed op te krijgen.
Gevonden in Twente. Ik denk aan Pinksterbloem
Eddy, wil je even wat meer informatie geven over de vindplaats, hoogte, biotoop, buitenland eventueel... dat is echt nodig om tot een goede determinatie te komen.