Welke bloem is dit? willemswebstek Geplaatst op 29-02-2020 om 18:11 Deel op Facebook Deel op Twitter In de Noorder IJpolder stonden vanmiddag deze bloemen in de bloei in het water. Zo mooi. Rest de vraag welke bloem is dit?
willemswebstek Geplaatst op 01-03-2020 om 20:17 @Cato2013 Ja dat is waar. De schoonheid blijven koesteren.
Cato2013 Geplaatst op 01-03-2020 om 18:22 iets moois verveelt nooit Willem, hoe vaak we het ook kunnen zien.
jeanette Geplaatst op 01-03-2020 om 13:57 @Willem, de Dotterbloem wordt eignelijk het hele jaar door wel ergens bloeiend waargenomen. Kijk maar eens terugbladerend hier.....
willemswebstek Geplaatst op 01-03-2020 om 10:00 @tjernawijn en @jeanette dankjewel. Ik vond het bijzonder dat deze bloemen al in de bloei staan, de foto is gisterenmiddag genomen.
jeanette Geplaatst op 29-02-2020 om 23:06 Met Tjerk eens; gewone dotterbloem (Caltha palustris subsp. palustris).
Log in om te reageren
InloggenNog geen account? Registreer je nu
Reacties (7)
@Cato2013 Ja dat is waar. De schoonheid blijven koesteren.
@jeanette Dankjewel voor de tip.
iets moois verveelt nooit Willem, hoe vaak we het ook kunnen zien.
@Willem, de Dotterbloem wordt eignelijk het hele jaar door wel ergens bloeiend waargenomen. Kijk maar eens terugbladerend hier.....
@tjernawijn en @jeanette dankjewel. Ik vond het bijzonder dat deze bloemen al in de bloei staan, de foto is gisterenmiddag genomen.
Met Tjerk eens; gewone dotterbloem (Caltha palustris subsp. palustris).
Lijkt me een dotterbloem
Vr. groet, Tjerk