Dank jullie wel voor de reacties
Variabele stammen dus..
Duidelijk!
Groet Marjan .
jeanette
Dit is wat de Bomenstichting over deValse christusdoorn - Gleditsia triacanthos schrijft:
''De valse christusdoorn is een veel geplante soort in de openbare ruimte, andere soorten zijn alleen te vinden in botanische verzamelingen. De mate van gedoorndheid is erg variabel en verschilt per boom. Vanaf 1950 zijn er in de VS diverse doornloze selecties als cultivar geregistreerd en dit zijn nu de meest geplante selecties''.
Er bestaan verschillende soorten.
ivn-er
Robinia's hebben veel korteren peulen. Niet alle 's hebben gedoornde takken en stammen. Gr. Dick
rijswijk
Robinia dan?
Groet, Minke.
maretak
Hebben die dan geen stekels op de stam Dick?
Dat dacht ik.....
Log in om te reageren
InloggenNog geen account? Registreer je nu
Reacties (6)
Variabele stammen dus..
Duidelijk!
Groet Marjan .
Dit is wat de Bomenstichting over de Valse christusdoorn - Gleditsia triacanthos schrijft:
''De valse christusdoorn is een veel geplante soort in de openbare ruimte, andere soorten zijn alleen te vinden in botanische verzamelingen. De mate van gedoorndheid is erg variabel en verschilt per boom. Vanaf 1950 zijn er in de VS diverse doornloze selecties als cultivar geregistreerd en dit zijn nu de meest geplante selecties''.
Er bestaan verschillende soorten.
Robinia's hebben veel korteren peulen. Niet alle 's hebben gedoornde takken en stammen. Gr. Dick
Robinia dan?
Groet, Minke.
Dat dacht ik.....
Dit is volgens mij een Gleditsia. Gr. Dick