Welke microvlinder is dit? Wilmavankaathoven Geplaatst op 25-08-2018 om 16:51 Deel op Facebook Deel op Twitter Zou deze micro, gewoon hier in Nederland, een Paraswammerdamia albicapitella kunnen zijn?
Wilmavankaathoven Geplaatst op 28-08-2018 om 12:53 Ok hij is inderdaad een beetje variabel. Het blijft moeilijk maar wederom bedankt.
Wilmavankaathoven Geplaatst op 27-08-2018 om 22:16 Het zou kunnen Jeanette, maar ik dacht dat deze meer vlekjes had?
jeanette Geplaatst op 27-08-2018 om 14:32 juist...zo zie je maar weer waarom je altijd zoveel mogelijk informatie bij een vraag moet plaatsen!!Het zou weleens de Bruine huismot - Hofmannophila pseudospretella kunnen zijn.....
Wilmavankaathoven Geplaatst op 27-08-2018 om 14:03 Hij zat bij mij binnen in Oirschot en nu ook weer een.
jeanette Geplaatst op 25-08-2018 om 18:35 Het zou kunnen helpen als je het biotoop en datum vermeldt....
jeanette Geplaatst op 25-08-2018 om 18:33 Nee, die is het ook niet Wilma...maar welke wel weet ik ook (nog)niet.
Log in om te reageren
InloggenNog geen account? Registreer je nu
Reacties (10)
Ok hij is inderdaad een beetje variabel. Het blijft moeilijk maar wederom bedankt.
Kijk maar even hier, Wilma.
Kijk maar even hier, Wilma.
Het zou kunnen Jeanette, maar ik dacht dat deze meer vlekjes had?
juist...zo zie je maar weer waarom je altijd zoveel mogelijk informatie bij een vraag moet plaatsen!!
Het zou weleens de Bruine huismot - Hofmannophila pseudospretella kunnen zijn.....
Hij zat bij mij binnen in Oirschot en nu ook weer een.
Het zou kunnen helpen als je het biotoop en datum vermeldt....
Nee, die is het ook niet Wilma...maar welke wel weet ik ook (nog)niet.
Dan de Ypsolopha vitella?