Welke netwantssoort is dit? Einstein Geplaatst op 30-06-2018 om 16:28 Deel op Facebook Deel op Twitter Weet iemand welke soort netwants dit is?zat op blad zomereik in geastmer bosk in dantumadeel Friesland rond 26 mei 2018, het was een warme zonnige dag.kan hem niet plaatsen.
jeanette Geplaatst op 30-06-2018 om 22:16 Kom er toch nog even op terug; het zat me niet lekker omdat ik twijfelde of het wel een Netwants is...niet dus.Deze behoort tot de Cixiidae..; ben je toch weer wat verder gekomen.
jeanette Geplaatst op 30-06-2018 om 19:41 Probeer het eventueel even op het wantsenforum van waarneming.nl.; wel eerst inloggen. We vernemen hier graag als er daar een naam uit rolt.
Einstein Geplaatst op 30-06-2018 om 18:57 Helaas, de foto is wel beter, maar zo matig wordt ie als ie maar maximaal 2GB mag zijn....
jeanette Geplaatst op 30-06-2018 om 17:02 Met deze foto gaat mij dat ook niet lukken...Geen beter plaatje?Kijk nog maar even hier....
Log in om te reageren
InloggenNog geen account? Registreer je nu
Reacties (4)
Kom er toch nog even op terug; het zat me niet lekker omdat ik twijfelde of het wel een Netwants is...niet dus.
Deze behoort tot de Cixiidae..; ben je toch weer wat verder gekomen.
Probeer het eventueel even op het wantsenforum van waarneming.nl.; wel eerst inloggen. We vernemen hier graag als er daar een naam uit rolt.
Helaas, de foto is wel beter, maar zo matig wordt ie als ie maar maximaal 2GB mag zijn....
Met deze foto gaat mij dat ook niet lukken...Geen beter plaatje?
Kijk nog maar even hier....