Ah mooi. Had hem nog nooit in die jonge fase gezien. Bijzonder!
maretak
Yes.
Heel mooi!
Bedankt voor jullie support!
tjerknawijn
Leuk!!! Goed dat je nog een keer bent gaan kijken. En een mooie ring.
maretak
En de onderkant van de hoed..
maretak
Tatatata!!
Daar is ie dan!
In volle glorie...
Dus toch de goudhoed!
maretak
Sorry Tjerk .
De goudhoed inderdaad...
Ik begin er van te zwammen????
tjerknawijn
Leuk zo'n ontmoeting! Ik neem aan, dat goudzwam ( bestaat volgens mij niet) goudhoed moet zijn. Ik ben benieuwd naar het vervolg!
maretak
Vandaag teruggeweest maar nog geen verandering .
Ik ontmoette een fanatieke paddestoelen fotograaf die er van overtuigd was dat het een goudzwam is..
Hij was in Dorst afgelopen week en daar heeft hij er wel 50 gezien.
Hij raadde me aan om nog een paar dagen te wachten om weer te gaan kijken...dan zou de kap los zijn en komt er een ring..
tjerknawijn
Dick zou wel eens gelijk kunnen hebben. De verticale streepjes op de steel doen sterk aan Goudhoed denken. Ben benieuwd of morgen de opvallende ring zichtbaar zal zijn ( als het goudhoed is).
Log in om te reageren
InloggenNog geen account? Registreer je nu
Reacties (14)
Heel mooi!
Bedankt voor jullie support!
Leuk!!! Goed dat je nog een keer bent gaan kijken. En een mooie ring.
Daar is ie dan!
In volle glorie...
Dus toch de goudhoed!
De goudhoed inderdaad...
Ik begin er van te zwammen????
Leuk zo'n ontmoeting! Ik neem aan, dat goudzwam ( bestaat volgens mij niet) goudhoed moet zijn. Ik ben benieuwd naar het vervolg!
Ik ontmoette een fanatieke paddestoelen fotograaf die er van overtuigd was dat het een goudzwam is..
Hij was in Dorst afgelopen week en daar heeft hij er wel 50 gezien.
Hij raadde me aan om nog een paar dagen te wachten om weer te gaan kijken...dan zou de kap los zijn en komt er een ring..
Dick zou wel eens gelijk kunnen hebben. De verticale streepjes op de steel doen sterk aan Goudhoed denken. Ben benieuwd of morgen de opvallende ring zichtbaar zal zijn ( als het goudhoed is).