@J.Tuinman, Heb even een foto gemaakt van een lijsterbes.Die schieten bij mij als paddestoelen uit de grond.Ik denk dat je zal blijven twijfelen...
Mijn eerste reactie was ook kerria .
Michelle
jtuinman
Ik heb gisteren eens goed een moerasspiraea bekeken...en die is het niet. Haagbeuk denk ik zelf dat het ook niet is, sorry. Het is een samengesteld blad. Als mogelijkheid opper ik nog lijsterbes...met grote twijfel.
ivn-er
Ik heb in de buurt nog eens rondgekeken ook naar japanse kerria en haagbeukheggen en blijf toch bij haagbeuk. Gr. Dick
jtuinman
en ik denk aan een moerasspiraea
moltcamp
Wachten op de gele bloemen. Kerria japonica.
Ingrid4nature
Zou ook Ranonkelstruik / Kerria japonica kunnen zijn, want die heeft zelfde blad, maar ook hele felgele bolvormige bloempjes, die in lente bloeien.(zie foto van oud exemplaar in mijn tuin)
Gr. Ingrid
Log in om te reageren
InloggenNog geen account? Registreer je nu
Reacties (7)
Mijn eerste reactie was ook kerria .
Michelle
Ik heb gisteren eens goed een moerasspiraea bekeken...en die is het niet. Haagbeuk denk ik zelf dat het ook niet is, sorry. Het is een samengesteld blad. Als mogelijkheid opper ik nog lijsterbes...met grote twijfel.
Ik heb in de buurt nog eens rondgekeken ook naar japanse kerria en haagbeukheggen en blijf toch bij haagbeuk. Gr. Dick
en ik denk aan een moerasspiraea
Wachten op de gele bloemen. Kerria japonica.
Gr. Ingrid
Ik denk hier aan een jonge haagbeuk. Gr. Dick