welke plant is dit? mijnnaamwashaas2345 Geplaatst op 17-08-2022 om 11:13 Deel op Facebook Deel op Twitter op mijn balkon groeit in een bak al een paar jaar een leuke plant, met witte bolvormige bloempjes. Ben er nog niet achter welke dit is... Weet iemand dit?
mijnnaamwashaas2345 Geplaatst op 19-08-2022 om 15:13 dank voor je reactie Rocha! Het lijkt er inderdaad op dat het die plant is
mijnnaamwashaas2345 Geplaatst op 19-08-2022 om 13:22 hier nog een andere foto van de betreffende plan! Blad is groen en langwerpig.
jeanette Geplaatst op 17-08-2022 om 14:10 Zou je een betere foto van de bladeren kunnen toevoegen en vermelden hoe hoog de plant is? Is de stengel rond of vierkant?Ik vraag me ook af of dit de bloei is of verdroogde bloempje zijn. Voelen ze papierachtig aan? Kan het niet goed zien....was haas...en nu?
Log in om te reageren
InloggenNog geen account? Registreer je nu
Reacties (4)
dank voor je reactie Rocha! Het lijkt er inderdaad op dat het die plant is
hier nog een andere foto van de betreffende plan! Blad is groen en langwerpig.
Zou je een betere foto van de bladeren kunnen toevoegen en vermelden hoe hoog de plant is? Is de stengel rond of vierkant?
Ik vraag me ook af of dit de bloei is of verdroogde bloempje zijn. Voelen ze papierachtig aan? Kan het niet goed zien....was haas...en nu?