Welke rups JancoGrave Geplaatst op 24-08-2017 om 18:46 Deel op Facebook Deel op Twitter Afgelopen Maandag, Raamdal, grootte ongeveer 4 cm, voor mij onbekend, zat op een brandnetel. Gr. Jan
jeanette Geplaatst op 27-08-2017 om 13:55 Dat zou wel kunnen Jan. Mooi dat je een antwoord hebt.Hier info van de Vlinderstichting.Fijn dat je het even laat weten!
JancoGrave Geplaatst op 27-08-2017 om 12:24 Volgens Rayan is dit de rups van de levervlek Jeannette. Gr. Jan
jeanette Geplaatst op 25-08-2017 om 19:38 Die betwijfel ik Jan...heb naar foto's van rupsen in augustus gezocht, maar die zien er anders uit.Anders de vraag even op het rupsenforum van wrn. zetten.
JancoGrave Geplaatst op 25-08-2017 om 17:19 Wat dacht je van een kooluil, lijkt er veel op, graag jouw mening. Gr. Jan
JancoGrave Geplaatst op 25-08-2017 om 17:08 Helaas niet Jeanette, geen witte lengtestrepen, tenzij hij/zij in meerdere vormen te zien is, toch wederom weer bedankt, prettig weekend. Gr. Jan
jeanette Geplaatst op 25-08-2017 om 12:05 Zou goed de rups van een hyena (Cosmia trapezina), kunnen zijn, Jan.
Log in om te reageren
InloggenNog geen account? Registreer je nu
Reacties (7)
Dat zou wel kunnen Jan. Mooi dat je een antwoord hebt.
Hier info van de Vlinderstichting.
Fijn dat je het even laat weten!
Volgens Rayan is dit de rups van de levervlek Jeannette. Gr. Jan
Staat erop Jeanette, afwachten.... Gr. Jan
Die betwijfel ik Jan...heb naar foto's van rupsen in augustus gezocht, maar die zien er anders uit.
Anders de vraag even op het rupsenforum van wrn. zetten.
Wat dacht je van een kooluil, lijkt er veel op, graag jouw mening. Gr. Jan
Helaas niet Jeanette, geen witte lengtestrepen, tenzij hij/zij in meerdere vormen te zien is, toch wederom weer bedankt, prettig weekend. Gr. Jan
Zou goed de rups van een hyena (Cosmia trapezina), kunnen zijn, Jan.