Ik ga het volgen, hoop dat deze vlinder morgen nog op dezelfde plek zit! Dank Jeanette en Arp
jeanette
Zou kunnen; daarom is het interessant om dit proces van de vlinder te volgen.
pudding4brains
Lijkt me dat deze nog bezig geweest zal zijn met vleugels oppompen na het uitsluipen uit de pop ... ?
Groets, Arp
jeanette
Het licht ging aan en ik wist het weer: het is een Agaatvlinder(Phlogophora meticulosa) ...Blijft dat de vleugels niet goed zijn ontplooid en het de vraag is of het nog goed komt. Kun je het proces volgen?
jeanette
Trof je die NU aan?
Ik moet het weten, heb die kop zelf gekiekt, maar kom er nu even niet op...te druk met andere zaken.
Hoe dan ook lijkt het er op dat er iets mis is gegaan met de vleugelontplooiing.
Log in om te reageren
InloggenNog geen account? Registreer je nu
Reacties (5)
Ik ga het volgen, hoop dat deze vlinder morgen nog op dezelfde plek zit! Dank Jeanette en Arp
Zou kunnen; daarom is het interessant om dit proces van de vlinder te volgen.
Lijkt me dat deze nog bezig geweest zal zijn met vleugels oppompen na het uitsluipen uit de pop ... ?
Groets, Arp
Het licht ging aan en ik wist het weer: het is een Agaatvlinder (Phlogophora meticulosa) ...Blijft dat de vleugels niet goed zijn ontplooid en het de vraag is of het nog goed komt. Kun je het proces volgen?
Trof je die NU aan?
Ik moet het weten, heb die kop zelf gekiekt, maar kom er nu even niet op...te druk met andere zaken.
Hoe dan ook lijkt het er op dat er iets mis is gegaan met de vleugelontplooiing.
Jammer!