Viburum tinus klopt wel...maar ik kan met deze foto niet zien of het witte vliegjes of bijv. schildluizen zijn.
Kun je eens een foto proberen te maken waar die witte vlekjes duidelijk op te zien zijn? Zie je ze bewegen? plakt het op het blad? Een betere detailfoto zou kunnen helpen.
Michelle0
Oh, de grote plant dus.Denk dat je nog wel een reactie krijgt.
En een lieve kat!
( de aucuba heeft gelige stippen en niet witte..), maar kan wel aangestoken worden denk ik.
Spooty
is een Viburnum tinus waarschijnlijk maar zit helemaal vol met dat wit
Michelle0
Ik denk dat het een aucuba is .Het blad heeft witte stippen van zichzelf en krijgt rode bessen.
Je ziet die schimmel veel op deze plant en zie je hem inderdaad wegkwijnen.
Je bedoelt toch de dichtsbijzijnde struik?
jeanette
Jammer dat er geen detailfoto van de witte puntjes is...want zo is het heel erg moeilijk te zien. Wat voor soort struik is het? Ook dat kan helpen.
Log in om te reageren
InloggenNog geen account? Registreer je nu
Reacties (5)
Viburum tinus klopt wel...maar ik kan met deze foto niet zien of het witte vliegjes of bijv. schildluizen zijn.
Kun je eens een foto proberen te maken waar die witte vlekjes duidelijk op te zien zijn? Zie je ze bewegen? plakt het op het blad? Een betere detailfoto zou kunnen helpen.
En een lieve kat!
( de aucuba heeft gelige stippen en niet witte..), maar kan wel aangestoken worden denk ik.
is een Viburnum tinus waarschijnlijk maar zit helemaal vol met dat wit
Je ziet die schimmel veel op deze plant en zie je hem inderdaad wegkwijnen.
Je bedoelt toch de dichtsbijzijnde struik?
Jammer dat er geen detailfoto van de witte puntjes is...want zo is het heel erg moeilijk te zien. Wat voor soort struik is het? Ook dat kan helpen.
Dus wordt het een gok: kan het Witte vlieg zijn?