Welke zwam? dirkslijkhuis Geplaatst op 30-10-2018 om 10:42 Deel op Facebook Deel op Twitter Vorige maand waargenomen in Dordrecht (Dubbelmondepark). Wat zou het kunnen zijn?
dirkslijkhuis Geplaatst op 30-10-2018 om 12:15 Ik moest mij daar bijna dubbel vouwen om er bij te komen. Meer kon ik er niet van maken. Tjerk, bedankt voor je inbreng. Gr.Dirk
tjerknawijn Geplaatst op 30-10-2018 om 12:13 Jammer dat je niet kunt zien hoe de lamellen aangehecht zijn. Bij hertenzwammen zijn de lamellen niet aangehecht, los van de steel dus.
tjerknawijn Geplaatst op 30-10-2018 om 11:53 Hoi Dirk,Lijkt me een hertenzwam ( helaas geen foto van onderkant hoed). Zou best eens de grauwgroene hertenzwam kunnen zijn.Vriendelijke groet,Tjerk
Log in om te reageren
InloggenNog geen account? Registreer je nu
Reacties (6)
Overigens vind ik die laatst toegevoegde foto prachtig!
Ik moest mij daar bijna dubbel vouwen om er bij te komen. Meer kon ik er niet van maken.
Tjerk, bedankt voor je inbreng. Gr.Dirk
Jammer dat je niet kunt zien hoe de lamellen aangehecht zijn. Bij hertenzwammen zijn de lamellen niet aangehecht, los van de steel dus.
Tjerk, foto 3
Hoi Dirk,
Lijkt me een hertenzwam ( helaas geen foto van onderkant hoed). Zou best eens de grauwgroene hertenzwam kunnen zijn.
Vriendelijke groet,
Tjerk
Foto 2