Wespenkoningin in huis
Ik ben net verhuisd en afgelopen vrijdag zag ik een wespenkoningin op mijn schuifpui. Ik heb het meteen open gezet om haar buiten te laten, maar tot mijn verbazing liep zij in een gaatje in de schuifpui naar binnen. Ik heb haar afgelopen zondag ook nog even gezien, zij had haar hoofd buiten het gaatje, verder niks.
Ik wil niet dat er een wespennest in mijn huis komt, maar ik wil haar natuurlijk ook niet dood maken. Wat kan ik doen? Of liever, is er iemand die haar (uiteraard tegen betaling) voor mij op een diervriendelijke manier kan verwijderen uit mijn huis?
Log in om te reageren
InloggenNog geen account? Registreer je nu
Reacties (3)
Ik heb helaas geen foto kunnen maken. Ik denk dat het de gewone wesp is.
Ze is van binnenshuis het gaatje ingegaan. Als ik het dichtmaak ben ik bang dat ik haar opsluit en uithonger. Ik heb liever een diervriendelijke manier. :)
Ik heb helaas geen foto kunnen maken. Ik denk dat het de gewone wesp is.
Ze is van binnenshuis het gaatje ingegaan. Als ik het dichtmaak ben ik bang dat ik haar opsluit en uithonger. Ik heb liever een diervriendelijke manier. :)
Is dat gaatje in de schuifpui niet af te plakken zodat ze niet meer naar binnen kan? Om wat voor wesp gaat het trouwens? Een foto zou daarbij helpen.