Wie weet van welke spanner deze rups is? Wilmavankaathoven Geplaatst op 28-08-2017 om 20:07 Deel op Facebook Deel op Twitter Deze rups heb ik op Kampina gefotografeerd. Het is van een spanner denk ik, maar welke?
Wilmavankaathoven Geplaatst op 30-08-2017 om 13:23 Ok dan wordt het moeilijk. Zou je de foto niet op het forum kunnen plaatsen?Groetjes Wilma
jeanette Geplaatst op 29-08-2017 om 20:17 Vooropgesteld dat ik het super vind dat je zo je best doet om zelf achter een naam te komen Wilma; daar leer je echt het meeste van!Maar ik heb zo mijn twijfels of het genoemde soort is; ik weet ook niet welke, maar kijk even hier.Het is altijd handig om als je denkt dat je de naam hebt gevonden, het te verifieren op betrouwbare sites. Zoals bijvoorbeeld de toegevoegde link.
Wilmavankaathoven Geplaatst op 29-08-2017 om 19:07 Ik heb het zelf al gevonden.Het is de gewone Spikkelspanner.
Log in om te reageren
InloggenNog geen account? Registreer je nu
Reacties (3)
Ok dan wordt het moeilijk. Zou je de foto niet op het forum kunnen plaatsen?
Groetjes Wilma
Vooropgesteld dat ik het super vind dat je zo je best doet om zelf achter een naam te komen Wilma; daar leer je echt het meeste van!
Maar ik heb zo mijn twijfels of het genoemde soort is; ik weet ook niet welke, maar kijk even hier.
Het is altijd handig om als je denkt dat je de naam hebt gevonden, het te verifieren op betrouwbare sites. Zoals bijvoorbeeld de toegevoegde link.
Ik heb het zelf al gevonden.Het is de gewone Spikkelspanner.