Sommige functies v.d. site werken wel in "Chrome"-browser maar niet in "Internet-Explorer"-browser (op een Windows -PC). Misschien ga ik 't even doorgeven aan de redactie.
janjoost
Toen ik de naam Zwartmoeskervel van Femmy kreeg vond ik deze website : http://www.volkoomen.nl/S/SMYRNIUM.htm
Daar is te lezen, meen ik, dat "Doorwaskervel-Smyrnium perfoliatum" een soort "Smyrnium,-zwartmoeskervel" is !!
Bij m'n post in "FOTO'S" heb ik dat ook alszodanig al vermeld.
- zie m'n reactie hier Geplaatst op 12-05-2017 om 23:10 -
Femmy, Jeanette en Minke, - Hartelijk Dank.
voor jullie enorme kennis en het delen daarvan, hier. Ik ben er écht heel blij mee.
ben zelf slecht in namen en onthouden ervan, maar deze Doorwaskervel vergeet ik voorlopig niet .. :-) dank dank dank
- Groetjes.
janjoost
Sorry Minke, Jeanette
in -Windows 10, internet explorer- werkt de functie niet dat je een e-mail krijgt bij een reactie.
Dus heb ik jullie reactie niet gezien.
Alsnog hartelijk Dank natuurlijk.
rijswijk
En toen hoorden we janjoost niet meer.........????????
Grot, Minke.
rijswijk
En toen hoorden we janjoost niet meer.........????????
Grot, Minke.
Natuurfotografie
Jeanette heeft het volgens mij helemaal goed, knap speurwerk!
Log in om te reageren
InloggenNog geen account? Registreer je nu
Reacties (21)
Da's een leuke update, janjoost!
Dank je!
Groet, Minke.
zaaddozen zwartmoeskervel
aanvullend
Sommige functies v.d. site werken wel in "Chrome"-browser maar niet in "Internet-Explorer"-browser (op een Windows -PC). Misschien ga ik 't even doorgeven aan de redactie.
Daar is te lezen, meen ik, dat "Doorwaskervel-Smyrnium perfoliatum" een soort "Smyrnium,-zwartmoeskervel" is !!
Bij m'n post in "FOTO'S" heb ik dat ook alszodanig al vermeld.
- zie m'n reactie hier Geplaatst op 12-05-2017 om 23:10 -
Femmy, Jeanette en Minke, - Hartelijk Dank.
voor jullie enorme kennis en het delen daarvan, hier. Ik ben er écht heel blij mee.
ben zelf slecht in namen en onthouden ervan, maar deze Doorwaskervel vergeet ik voorlopig niet .. :-) dank dank dank
- Groetjes.
in -Windows 10, internet explorer- werkt de functie niet dat je een e-mail krijgt bij een reactie.
Dus heb ik jullie reactie niet gezien.
Alsnog hartelijk Dank natuurlijk.
Grot, Minke.
Grot, Minke.
Jeanette heeft het volgens mij helemaal goed, knap speurwerk!
de plant heeft nu een naam.
fijn weekend voor alle speurders.
gr. Femmy