komen waarschijnlijk dit seizoen wel weer terug.....
janjoost
Geen foto van gemaakt. Het ding is amper groot genoeg om onder te kijken. Wou 'm niet breken. Na een maaibeurt stond er niet veel meer overeind. Dank.
JoostBak
Dat had ik ook niet anders verwacht. Als het een fopzwam is, dan zitten de plaatjes ver uit elkaar, zijn niet aflopend langs de steel, maar wel aangehecht. Als het een fopzwam is dan is de tweekleurige het meest waarschijnlijk omdat deze een vezelige steel heeft. De kleur van de plaatjes is lila tot roze.
janjoost
Oké JoostBak.
heb ge-checked : -Plaatjes onderzijde hoed !!
janjoost
Dank Joost voor de reactie.
Groot gelijk. Was ik al bang voor ..
Het ding was zo klein..., en ik had wat probleempjes met m'n SonyWx500 maar als ik mag gokken waren het plaatjes aan de onderkant.
Nogmaals dank en ik ga zoeken als ik daar weer langskom .... - Groet.
JoostBak
Ik kan het niet vaak genoeg herhalen: zonder een opname van de onderkant blijft het meestal ondoenlijk`om met enige zekerheid te determineren. Gelukkig is er wel wat van de steel te zien. Eén van de fopzwammen wellicht. Onderkant geeft uitsluitsel!
janjoost
Er stonden zo wat slordige kringetjes / groepjes in weinig gemaaid grasveld ..
Log in om te reageren
InloggenNog geen account? Registreer je nu
Reacties (7)
komen waarschijnlijk dit seizoen wel weer terug.....
Geen foto van gemaakt. Het ding is amper groot genoeg om onder te kijken. Wou 'm niet breken. Na een maaibeurt stond er niet veel meer overeind. Dank.
Oké JoostBak.
heb ge-checked : -Plaatjes onderzijde hoed !!
Dank Joost voor de reactie.
Groot gelijk. Was ik al bang voor ..
Het ding was zo klein..., en ik had wat probleempjes met m'n SonyWx500 maar als ik mag gokken waren het plaatjes aan de onderkant.
Nogmaals dank en ik ga zoeken als ik daar weer langskom .... - Groet.
Ik kan het niet vaak genoeg herhalen: zonder een opname van de onderkant blijft het meestal ondoenlijk`om met enige zekerheid te determineren. Gelukkig is er wel wat van de steel te zien. Eén van de fopzwammen wellicht. Onderkant geeft uitsluitsel!
Er stonden zo wat slordige kringetjes / groepjes in weinig gemaaid grasveld ..