Zoeken naar EVEN KEUVELEN
Hallo wat is dit toch lastig bekijken geworden.
EVEN KEUVELEN onder Algemeen is niet meer terug te vinden.
Ik heb zo'n moeite met deze verandering van de Site, ik ben al ondertussen echt een oudere geworden en heb erge moeite met dit nu weer te kunnen lezen. De tekst is ook erg vaag, ik tuur me een hoofdpijn. Onder zoeken: Lukt ook niet er komt NIETS in beeld.
Na zoveel jaar deelname en contact met de schrijvers moet ik het dan maar opgeven.
Spijtige groet van CoCo.
EVEN KEUVELEN onder Algemeen is niet meer terug te vinden.
Ik heb zo'n moeite met deze verandering van de Site, ik ben al ondertussen echt een oudere geworden en heb erge moeite met dit nu weer te kunnen lezen. De tekst is ook erg vaag, ik tuur me een hoofdpijn. Onder zoeken: Lukt ook niet er komt NIETS in beeld.
Na zoveel jaar deelname en contact met de schrijvers moet ik het dan maar opgeven.
Spijtige groet van CoCo.
Log in om te reageren
InloggenNog geen account? Registreer je nu
Reacties (15)
De tekst is niet zwart/wit, maar grijs/wittig
en om via zoeken op "even keuvelen" te komen is ook lastig, want dan moet je een hele lijst doorworstelen van piepkleine lettertjes.
Jammer dat je van plan bent op te geven,
ik hoop dat de redactie inziet dat niet voor iedereen de site prettig is en dat ze hun maatregelen hieromtrent gaat nemen.
Wat hebben jullie veel moois weggegooid, vroege vogels !
Jammer, jammer, jammer.
Paul Ploeger
Deze optie vind je in de meeste browsers, zoals Chrome of Safari, onder het menu 'Bladwijzers'.
Voeg dus de vraag toe aan je persoonlijke favorieten van je browser:
https://vroegevogels.bnnvara.nl/community/forum/post/9
Je kan nu ook elke vraag aparte aanvinken via het schuifknop rechts onderaan de vraag. Mocht er gereageerd worden dan krijg je daar een mailtje over. Zo blijf je altijd op de hoogte.
Op de nieuwe website is daarom geen toegang meer tot de eigen Tuinreservatenpagina.
De redactie schrijft in dit bericht dat ze binnenkort alle mensen met een tuinreservaat benaderen met betrekking tot de omzetting van hun account.
Tuinen zou worden gewijzigd. Niks over de opzet Forum gehoord maar het is er idd niet simpeler op geworden. Klik nu eerst op Categorieën en ga dan
verder zoeken naar het onderwerp , bv. Even keulvelen. Kost ontzettend veel tijd wat helaas niet gecompenseerd wordt door de snelheid van de website.
Het is er allemaal niet overzichtelijker op geworden.
Hgr. Helga
Er zijn apps te vinden voor de mobiele telefoon.
Suc6
Groet van Femmy
En Jany en hoop ook Coco,we blijven hopelijk wel contact houden zo,hoop ik!
Michelle
En Jany?...
Groeten Michelle,wel even steeds aan denken!