Zoekfunctie werkt alweer niet!!
De zoekfunctie heeft een dagje gewerkt, maar nu is er alweer geen fotograaf te vinden.
Is er nu niemand te vinden die dit gewoon blijvend in orde kan maken?
Is er nu niemand te vinden die dit gewoon blijvend in orde kan maken?
Log in om te reageren
InloggenNog geen account? Registreer je nu
Reacties (11)
Dat was nu net wat ik probeerde!!
Dan maar zo.
Het is niet zo dat de zoekfuncie toevallig bij een bepaalde naam niet werkt, ik heb het vanmorgen nogmaals uitgeprobeerd en bij sommigen kwam ik op 'gemist', bij anderen bij 'zelfgeschoten' en bij weer anderen deed de zoekfunctie helemaal niks.
Ik weet dat de zoekfunctie in ieder geval bij sommige anderen ook niet werkt, dat zijn mensen die net als ik een pc gebruiken, maar als het daaraan ligt snap ik nog niet waarom de zoekfunctie een dag wel werkte.
Als ik iemand wil vinden die niet kort tevoren een foto heeft geplaatst kan dat momenteel alleen via google, het kost veel tijd en het is toch ook niet de bedoeling dat het via zo'n omweg moet.
Nu maar hopen dat dit gelezen wordt...
Vr. groet, Hennepen.
Kunt u ons mailen via het contactformulier? Als we zelf de zoekfunctie testen dan komen we gewoon op de juiste pagina's maar misschien zoekt u op een naam waar het net niet goed gaat.
Vriendelijke groet,
Webredactie Vroege Vogels
Ook jullie en zovele vaste gebruikers de complimenten natuurlijk voor al de geduldige en betrokken aanbevelingen.
Heb wel de indruk dat er achter de schermen (vd. site) van alles gaande is, ook al wordt niet echt duidelijk WAT.
groetjes...
Ook jij verdient een compliment HENNEPEN en ik bewonder jouw geduld met al dat gekluns op deze vernieuwde site.
Bij mij is het voorlopig even op.
Lgr. Helga
Soms schiet het naar gemist, daar kun je dan invullen welk radioprogramma je zoekt.
Daarna kun je op relevance klikken en dan op date, dan zie je de nieuwste zoekresultaten van die persoon.